Uplatnění marketingu v řízení firem

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
...
...
Description
Keywords
Citation
KUDOVÁ, Š. Uplatnění marketingu v řízení firem [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Strojírenská technologie a průmyslový management
Comittee
prof. Ing. Miroslav Píška, CSc. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) prof. Ing. Ľubomír Šooš, Ph.D. (člen) doc. Ing. Ľubomír Javorek, CSc. (člen) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) Dr. Ing. Rostislav Suchánek (člen)
Date of acceptance
2010-06-24
Defence
Diplomant seznámil komisi s obsahem a výsledky své diplomové práce a zodpověděl dotazy vedoucího, oponenta a dalších členů komise. V průběhu obhajoby byly položeny ještě následující dotazy: Myslíte si, že vámi navržená reklamní cedule dostatečně výmluvná? Jak jste se dostala na číslo na straně 51? Proč částka uvedená na recyklace nulová? Jaký je plán výroby v této firmě? Nemyslíte, že by bylo lepší pro firmu mít nějaký standardní program výroby a z toho vycházet? Myslíte si, že vysokotlaký stroj bude generovat pouze zisk, jak uvádíte v práci? Diplomant zodpověděl dotazy všech členů komise.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 5 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO