2014
Browse by
Recent Submissions
-
Digiverse monument
Ve své diplomové práci se zabývám obrazem na hranici digitálního a analogového média a horizontem jako hranicí vizuální percepce. Výstupem je počítačový program, variabilní obraz, digitální verze uměleckého artefaktu. Jedná ... -
Dokument
Mokument mapující oblast českého pohraničního opevnění, jeho kvality a současnou sociální situaci. Video se skládá ze dvou částí, kdy první podléhá dnešnímu stavu a druhá přesouvá svůj děj do budoucích vizí. -
Triumf ošklivosti
V me praci se zabívam fenomenem telesnosti, zaměřené predevsim na tema krasy a osklivosti. Prostřednictvím dionýského typu těla se snažím zachytit tíhu tělesné nedokonalosti. V kontrastu s jemností a rafinovaností lazurní ... -
Prozatimní konstelace 2015
Autorská kniha Boční pohled na zatmění Slunce je pokusem o artikulaci vlastní tvůrčí metodologie. Prosté slovní deklamace, úryvky opsané z knížek a konceptuální skici lze chápat jako heslovitý doplněk mojí práce posledních ... -
Protéza hornej končatiny a jej vliv vplyv na psychický stav pacienta
Bakalárska práca sa zaoberá tvorbou myoelektrickej protézy hornej končatiny a jej vplyvom na psychický stav pacienta. Vznikla za spolupráce s firmou OTTOBOCK SLOVAKIA s.r.o, kde som túto bakalársku prácu konzultovala. Z ... -
Kniha
Kniha jako obecný kulturní fenomén, který je nositelem textu a obrazu, zprostředkovávající informace jako základní stavební prvek paměti. Kniha jako forma umění. -
Ubrusy
Prezentuji sérii maleb malých a velkých formátů. Základem těchto obrazů je fascinace každodenností a všedností. Nejvíce mne zajímají předměty, jež denně používáme. Předměty, jež se pro nás staly samozřejmostí. Pro svou ... -
New wave
Bakalářskou práci jsem realizovala v médiu malby. Tématem je pohyb “na hraně” mezi obrazem a objektem. Téma se týká uměleckého stylu vytvořeného skupinou umělců, řadících se do stylu “new wave”, tedy nové vlny. V mých ... -
ge137989
Tato bakalářská práce je zaměřena na zkoumání a analyzování mého rodného kraje a jeho nejbližšího okolí. Současně navazuje na sérii mých předchozích prací, které se tímto tématem zabývají. Hlavním cílem je posouvat mé ... -
Bez názvu
Práce se zabývá v současnosti rozšířeným trendem pracovních míst, jejichž náplní není vytvářet hodnoty, jako spíše zaměstnávat, udržovat v chodu byrokratický systém. Soustředí se na dopad zaměstnání pro zaměstnání na ... -
Amputant
Výřez z hmyzího těla, který následně upozorňuje na detail a samostatnou formu objektu, stává se kusem neznámého, futuristického světa, který je útržkem a zvětšeninou našeho makrokosmu. Socha se zaměřuje na neobvyklost a ... -
Atlas
Má bakalářská práce se skládá z několika desítek kreseb, které jsou kresleny především suchým pastelem na formáty různých velikostí. Kresby se budou následně na sebe vrstvit a v konečné realizaci budou volně instalovány v ... -
Expediční krosna
Expediční batoh Blue 60 + 10 L je vhodný pro vícedenní přechody hor a expedice do 5000 m.n.m. Při odejmutí bočních kapes a vnějšího rámu jej můžete využít i na kratší výlety. Disponuje vnějším nosným rámem, který umožňuje ... -
Pigment
Jde mi o prozkoumání možností malby převážně pomocí figurálních motivů skrze albinismus. V chybějícím pigmentu chápu jistou analogii, kterou jsem se snažila aplikovat do média jako takového. -
Personal mythology
Cyklus hustě pokreslených formátů vycházející ze systému hodnocení vlastního uměleckého rozvoje. -
Výjevy ze života
S kresbami a objekty pracuji v konkrétním prostoru, který si vytvářím.Kresby jsou spíše skicovitějšího charakteru, využívám formu tužky s kombinací vodových barev, protože mi to napomáhá k vytvoření rozkladu, analýzy ... -
Stolní hra
Gigurky jsou strategická hra pro dva. Výhodou této hry pro dva hráče je její variabilita, kdy pokaždé můžeš hrát za jinak sestavený tým a tím bude hra pokaždé jiná a pořád zábavná. Navíc si můžeš hrát i s gigurkami samotnými. ... -
Identita uměleckého objektu utvářená akademickým prostředím, k tomuto účelu sloužícím
Pomocí zmenšené vymodelované situace ukazuji názor, že svět je hra. -
Kód
Série 4 soch, jež vznikli na základě glitchových přístupů tvorby v 3d programu. Dílo se zakládá na 3d vyzualitě glitche (jakožto chyby přenosu informace). Jako základní tělesa pro deformaci byly použity drobné plastiky, ...