2019
Browse by
Recent Submissions
-
Unknown.mp3
Moje bakalářská práce je mým dalším hudebním projektem, který je doprovázen instalací a merchandisem. Řešil jsem otázku trendů, žánru a jeho hranic. Inspiroval jsem se minulostí a pokoušel jsem se ji zařadit do současného ... -
Slithy, a blend of lithe and slimy
V práci s názvem Slithy, a Blend of Lithe and Slimy je zásadní myšlenkou, že vědomí se objevuje i na nejnižších úrovních existence, vytvářím prostředí laboratoře, ve které sám divák hraje roli organismu, který je obklopen ... -
Bez názvu
Předmětem bakalářské práce jsou vlasy jako fenomén, image, trauma, kdy detailně zkoumám tento biologicky materiál na základě osobní zkušenosti, tak v rámci série experimentů ve vytvořené „vlasové laboratoři“. Tématicky se ... -
Not So Close That Breck
Jak přestat pracovat, a začít chytat psi, a žít sám na kopci a chodit dolu jen, kdy potřebuješ chytnout psa. Ale to tě taky přestane bavit a ty začneš přemýšlet o životu na vesnici. A tak utečeš před koncem světa na vesnici. -
Každodení módní přehlídka
Práce se zabývá nevšedním oblečením a reakcemi širokého okolí. Celkově zahrnuje zkoumání výrazu “výstřední oblečení”, tvorbu modelů podle získaných podnětů a následnou realizaci performance na veřejných místech. Výsledkem ... -
Kolektivní předměty
Téma práce „Kolektivní předměty“ vychází z osobní zkušenosti z různých specifických míst společnosti a prostředí, jako jsou staveniště, tržiště, panelová sídliště. Symbolem tohoto tématu se staly věci denní potřeby, skrz ... -
Vnútorný portrét
V svojej Bakalárskej práci sa snažím dosiahnuť určitú podobu predstavy o figúre. Vznik tejto predstavy som začal pociťovať na začiatku študijných rokov, kedy som bol neustále konfrontovaný so skutočnou figúrou. Okrem snahy ... -
Síť
Bakalářská práce se zabývá výtvarným zpracováním topologie 3D sítě. Objekt vychází z autoportrétního 3D scanu a jeho topologie polygonové sítě. Realizace je provedena v ocelové polygonové síti rozvinutého povrchu těla , ... -
Moje soukromá sbírka – „tetraptych“
Bakalářská práce se zabývá zvětšením a převedením textury detailů abstraktních maleb v sochařské monochromní reliéfy. Jako podklad pro práci mi posloužila má sbírka 3D skenů detailů abstraktních maleb ze světově známých ... -
Tělesnost malby
Kabátohábit je objekt o malbě, o jejím těle. O vzájemném prolínání barvy, tahu, skvrny s matéríí lněného plátna. Většina kabátohábitů je položena na dřevotřískových deskách, které kopírují konečný tvar plátna. Plátno je k ... -
Výstup: coolervoucí důkazní materiál akademicko-onlinové validace
Společnost vědění je podle Konrada Paula Liessmanna struktura podléhající určitým politickým a ekonomickým zájmům. V této struktuře je vysokoškolské vzdělávání redukováno pouze na profesní vyučení a potenciál takto nabytých ... -
The Contemporary System of Fashion
Módní průmysl je podmíněný budováním (jednotné) uniformity jedinečnosti jednotlivce skrze ztotožnění se s tím, co symbolicky, obsahově nebo objektově reprezentuje model. [Módní] návrhář operuje se společenským přijímáním ... -
Sea Cucumber Exquisite Aquatics
Závěrečná práce představuje tvorbu vizuální identity pro projekt ZONE000FT – módní značku a maloobchod, který spolupracuje se současnými umělci a designéry a produkuje oblečení, plakáty a další předměty v limitované edici. ... -
take a deep breath and let the tears shed water
Cílem práce by měl být pokus o zhmotnění mé subjektivní reflexe prolínání dvou rozdílných scén a subkultur. Měl by odrážet moje vnímání těchto subkultur a jejich podobností i rozdílností, stejně tak jak se vztahují k sobě ... -
Rekonstrukce č.5
Hodnoty kategorie reálného se neztrácejí při aplikaci měření. Problémem není přítomnost měření, ale jeho nedostatečná kvantita a podrobnost. Metodika analýzy systémů, podsystémů a funkcí prvků v nich a jejich reprodukce v ... -
Piece of cake
Pro tuto sérii obrazů jsem si vybral výjevy z počítačové hry Duke Nukem 3D. Snažím se napodobit grafiku počítačových her raných 90. let. Nejde mi o důsledné přemalování pixelů, důsledné překopírování screenshotů, ale o ... -
Žonglérské míčky Infinity
Cílem bakalářské práce je popsat autorovu cestu navrhování žonglérských míčků a zakládání žonglérské značky. Autor popisuje historii projektu a vysvětluje svá rozhodnutí, která jako designér, podnikatel a žonglér v jedné ... -
Design System
Bakalářská práce představuje proces vývoje design systému pro vznikající ekosystém Digital Public Services a jeho kontext. -
Kamikakushi
Pojem kamikakushi je stará japonská tradiční technika magického únosu ( duchovního cestování, kde je pozornost člověka unesena z běžného stavu vědomí do hlubších vrstev nazírání skutečnosti), při kterém si oběť unesení ...