Genderové stereotypy v reklamě na technické produkty
Gender Stereotypes in Technical Products Advertisements
Author
Advisor
Rujbrová, ŠárkaReferee
Walek, AgataGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Práce se zabývá mediální reprezentací genderových stereotypů v reklamních sděleních. Jsou diskutovány pojmy reklamy, genderu a stereotypů a uvedeny závěry výzkumů na téma výskytu genderových stereotypů v reklamě. Rovněž jsou analyzovány genderové stereotypy, jež se objevují v soudobé reklamě na různé druhy produktů. The thesis is focused on media representations of gender stereotypes in advertising. The definition of advertising, gender and stereotypes is discussed, the conclusions of studies of gender stereotypes in advertising are presented. Gender stereotypes which appear in present-day advertising of different kinds of products are analysed.
Keywords
Reklama, gender, genderové stereotypy, média, Advertising, gender, gender stereotypes, mediaLanguage
angličtina (English)Study brunch
Angličtina v elektrotechnice a informaticeComposition of Committee
prof. Ing. Jaromír Brzobohatý, CSc. (předseda) PaedDr. Alena Baumgartnerová (místopředseda) Mgr. Petra Zmrzlá, Ph.D. (člen) PhDr. Milan Smutný, Ph.D. (člen) M. A. Kenneth Froehling (člen) Mgr. Ing. Eva Ellederová, Ph.D. (člen) Mgr. Radek Vogel, Ph.D. (člen) prof. Ing. Jaroslav Boušek, CSc. (člen)Date of defence
2019-06-12Process of defence
Student prezentoval svou bakalářskou práci s chybami a zodpověděl většinu kladených otázek.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/173774Source
KOLOMIICHUK, L. Genderové stereotypy v reklamě na technické produkty [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2019.Collections
- 2019 [371]