2019
Browse by
Recent Submissions
-
Suggestion of the Marketing Strategy of Chinese Students’ Acquisition
Akvizice čínských studentů na vysokých školách v České republice se v posledních letech značně rozšířila. Brno je však město, které má konkurenční výhodu ve vzdělávání, a to z hlediska výsledku náboru studentů v Číně ... -
Návrh obchodnej strategie firmy vstupujúcej na slovenský trh
Táto diplomová práca sa zaobera témou, ako môže jeden z najväčších operátorov na trhu s hazardnými hrami zvládnuť zmenu zákona na Slovensku. V teoretickej časti práca obsahuje prehľad foriem vstupu na trh. Teória je následne ... -
Analýza digitální marketingové komunikace firmy a návrh zlepšení
Diplomová práce se zabývá marketingovými komunikačními kanály vybrané společnosti, s digitálním zaměřením. Práce je zkomponována na principu datové analýzy a návrhu zlepšení pro firmu, se záměrem implementace. Rozsah práce ... -
Využití metod projektového řízení při event managementu mezinárodní firmy
Diplomová práce se zabývá analýzou současné situace ve firmě Sportobchod.cz s.r.o a aplikací teoretických znalostí projektového řízení, nástrojů a metod k návrhu projektu, který má za cíl usnadnit proces budování a zapojení ... -
Využití metod projektového řízení ve vybraném strojírenském podniku
Diplomová práce se zaměřuje na vybrání a aplikaci metod a nástrojů projektového management ve strojírenském podniku. První část práce se zaměřuje na teoretické poznatky. Druhá část je analýza současného stavu podniku a ... -
Vliv sociální odpovědnosti podniků na nábor nových zaměstnanců
Cílem této diplomové práce je zjistit, do jaké míry ovlivňuje společenská odpovědnost podniků a související činnosti organizací rozhodování žadatelů o zaměstnání. Zaměřuje se konkrétně na expatrioty. Teoretická část ... -
Návrh konceptu účinné vnitrofiremní komunikace v mezinárodním korporátu.
Hlavním cílem předkládané absolventské práce je na základě kritické analýzy stávajícího stavu vnitrofiremní komunikační strategie, navrhnout žádoucí změny podporující efektivní vnitrofiremní komunikaci ve zvoleném mezinárodním ... -
Návrh změny organizační kultury ve vybraném podniku
Tato diplomová práce je zaměřena na téma orgnizační kultura a její vliv na chod regionální pobočky pojišťovny XYZ. Nejprve byly objasněny teoretické poznatky týkající se organizační kultury a jejího hodnocení. Dále byl ... -
Využití metod projektového managementu v podniku
Diplomová práce je zaměřena na aplikaci metod projektového řízení ve firmě. Práce nejprve specifikuje teoretické poznatky této oblasti. Na teoretickou část navazuje analýza externího a interního prostředí dané firmy. Na ... -
Kritické zhodnocení společenské odpovědnosti vybrané mezinárodní organizace jakožto faktoru ovlivňující konkurenceschopnost
Hlavním cílem této diplomové práce je kritická analýza strategie společenské odpovědnosti (CSR) firmy Lush Cosmetics Limited (Lush) a objevení vztahu mezi CSR aktivitami a konkurenceschopností. Teoretická část práce ... -
Zhodnocení marketingové komunikace výzkumného projektu a návrh na propagaci jeho výstupu pomocí modelu STP
Diplomová práce navrhuje marketingovou strategii pro výstup projektu „Collaboration in Higher Education for Digital Transformation in European Business“, zkráceně CHEDTEB. V teoretické části je vysvětlena podstata marketingové ... -
Návrh marketingové strategie pro vybraný hotel
Diplomová práce je rozdělena do třech části. První část se zaobírá teoretickými východisky vztahujícími se k marketingu a marketingové strategii. Poznatky z teoretických východisek jsou pak aplikovány k analýze současného ... -
Expanze solečnosti zabývající se virtuální realitou do Velké Británie
Tato diplomová práce se zabývá kritickou analýzou možností dané společnosti rozšíření na zahraniční trh – do Velké Británie. Hlavním cílem je tedy zjistit, jestli je toto rozšíření proveditelné a jestli může společnosti ... -
Praktické využití interního marketingu ke zvýšení motivace zaměstnanců vybrané firmy
Interní marketing je dnes aktuálním tématem, kterým se zabývá vedení mnoha firem. Tato práce se zaměřuje na metody, které mohou zlepšit interní marketing firmy a přispět tak k lepší motivaci zaměstnanců. V práci je analyzována ... -
Proposal for an international Marketing Strategy for a Selected Company
The master’s thesis analyses a selected company operating in the tourism industry. The company has customers from more than five countries and specialises in offering hotel services in the Giant Mountains, especially for ... -
Zavedení SPC ve výrobním procesu
Diplomová práce se zaměřuje na zavedení statistického řízení procesu ve vybrané výrobní společnosti XYZ. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž v teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky metodiky ... -
Podnikatelský plán na založení cukrárny s ruční výrobou v Šumperku
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro založení cukrárny s ruční výrobou ve městě Šumperk. První, teoretická část práce, je zaměřena na vymezení základních pojmů v oblasti myšlenky a vymezení činnosti, ... -
Návrh rozvoje společnosti působící na trhu s elektřinou
Uvedená diplomová práce se zabývá vytvořením plánu rozvoje společnosti v rámci vybraného portfolia služeb na trhu s elektřinou. Teoretická část se zaměřuje na detailní popis možností rozvoje společnosti a problematice ... -
Procesní řízení zakázky
Diplomová práce se zabývá průběhem řízení zakázky ve společnosti XYZ s.r.o. Práce obsahuje tři hlavní části. První částí je vyhodnocení teoretických přístupů k řešení, které je sestaveno na základě odborné literatury. Další ... -
Finanční analýza společnosti s využitím systému Maple
Diplomová práca sa zameriava na finančnú analýzu vybranej spoločnosti. Na základe analýzy pomerových finančných ukazovateľov, časových radov, regresnej analýzy a s využitím systému Maple je hodnotená minulá a súčasná ...