Design osobní kvadrokoptéry

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Témou tejto diplomovej práce je design osobnej kvadrokoptéry, ktorá je určená na autonómnu prepravu dvoch pasažierov a batožiny. Diplomová práca zahŕňa analýzu existujúcich produktov a zaoberá sa ďalším smerovaním v danej problematike. Cieľom tejto práce je vytvorenie koncepčného návrhu s charakteristickým vzhľadom, ktorý rešpektuje technické, ergonomické a estetické požiadavky. Samotný návrh ponúka možné smerovanie autonónmych osobných kvadrokoptér v budúcnosti.
The subject of this master‘s thesis is the design of a passenger quadcopter, which is intended for transporting two passengers and luggage. Diploma thesis includes an analysis of the existing products and deals with further direction in the solved topic. The goal of this thesis is to create a conceptual design that respects the technical, ergonomic and aesthetic requirements. The proposal itself offers possible direction of autonomous passenger quadcopters in the future.
Description
Citation
LUPTÁK, P. Design osobní kvadrokoptéry [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
Průmyslový design ve strojírenství
Comittee
doc. Ing. Ivan Mazůrek, CSc. (předseda) doc. akad. soch. Ladislav Křenek, ArtD. (místopředseda) PhDr. Jana Pavlíčková (člen) MgA. David Karásek (člen) PhDr. Dagmar Koudelková (člen) Mgr.A Martin Tvarůžek (člen) prof. akad. soch. Peter Paliatka, ArtD. (člen) Ing. David John (člen)
Date of acceptance
2019-06-11
Defence
1. Otázka oponenta- Mg.A. David Karásek: Můžete vysvětlit deklarované ulehčení vytíženosti pozemnímu provozu a řešení dopravních zácp?- zodpověděl 2. Otázka oponenta- Mg.A. David Karásek: Dolet 50 km na jedno nabití je v rámci měst poměrně malý, proč?- zodpověděl 3. Otázka doc. Ing. Ivan Mazůrek, CSc. Nízká vrtule může být problémem např. při přistávání za nepříznivých podmínek, nemůže dojít v těchto situacích ke kolizi s terénem?- částečně zodpověděl 4. Otázka doc. Ing. Ivan Mazůrek, CSc. Kolik motorů má předložené řešení?- zodpověděl 5. Otázka prof. akad. soch. Peter Paliatka, ArtD. Uvažoval jste o použití prstenců, který by byly ochranným prvkem?- zodpověděl 6. Otázka prof. akad. soch. Peter Paliatka, ArtD. Jaký je bonus kvadrokoptér oproti např. helikoptérám?- zodpověděl 7. Otázka doc. Ing. Ivan Mazůrek, CSc. Proč je kvadrokoptéra autonomní?- zodpověděl
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO