Show simple item record

Wheel Alignment for race cars

dc.contributor.advisorPorteš, Petrcs
dc.contributor.authorVanda, Marekcs
dc.date.accessioned2019-06-14T10:59:47Z
dc.date.available2019-06-14T10:59:47Z
dc.date.created2019cs
dc.identifier.citationVANDA, M. Měření a seřízení geometrie náprav závodních vozidel [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2019.cs
dc.identifier.other113209cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/175362
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem zařízení pro měření geometrie a seřízení podvozku závodního automobilu. Na základě analýzy předchozího teoretického konstrukčního návrhu byl vytvořen reálný prototyp měřícího zařízení a navrhnut vhodný postup pro měření. Další část tvoří rozbor chyb ovlivňujících přesnost měření. Poslední část je věnována zhodnocení získaných výsledků na základě několika provedených měření pomocí vytvořeného prototypu měřícího zařízení.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the design of device for measuring wheel alignment and set- up of race car chassis. The real prototype of measuring device based on previous theoretical design has been made. The measuring procedure is mentioned as well. Another part is focused on factors affecting accuracy of measurement. The last part contains evaluation and discussion of gained results based on several measurements that have been done with prototype of measuring device.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectměřící zařízenícs
dc.subjectnastavení geometrie kolcs
dc.subjectpodvozek vozidlacs
dc.subjectzávodní automobilycs
dc.subjectsbíhavostcs
dc.subjectmeasuring deviceen
dc.subjectwheel alignmenten
dc.subjectcar chassisen
dc.subjectracing carsen
dc.subjecttoe-inen
dc.titleMěření a seřízení geometrie náprav závodních vozidelcs
dc.title.alternativeWheel Alignment for race carsen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2019-06-13cs
dcterms.modified2019-06-13-16:17:00cs
thesis.disciplineAutomobilní a dopravní inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid113209en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 20:04:30en
sync.item.modts2020.03.31 16:43:38en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeHejtmánek, Petrcs
dc.description.markEcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. František Bauer, CSc. (předseda) doc. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. David Kollhammer, Ph.D. (člen) Ing. Jan Klimeš (člen) Ing. Rudolf Franz (člen) Ing. František Zapletal, Ph.D. (člen)cs
but.defenceDiplomant seznámil komisi s průběhem řešení a výsledky své diplomové práce, zodpověděl otázky oponenta a v rámci rozpravy k diplomové práci zodpověděl následující dotazy zkušební komise: Jaký vliv má podložka pod vozidlem na měření sbíhavosti? Proč mají závodní vozidla často rozbíhavost kol? Pro jaké případy byste rozbíhavost doporučil? Pomocí čeho se nastavuje sbíhavost kol?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojní inženýrstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record