Měření a seřízení geometrie náprav závodních vozidel
Wheel Alignment for race cars
dc.contributor.advisor | Porteš, Petr | cs |
dc.contributor.author | Vanda, Marek | cs |
dc.date.accessioned | 2019-06-14T10:59:47Z | |
dc.date.available | 2019-06-14T10:59:47Z | |
dc.date.created | 2019 | cs |
dc.identifier.citation | VANDA, M. Měření a seřízení geometrie náprav závodních vozidel [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2019. | cs |
dc.identifier.other | 113209 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11012/175362 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem zařízení pro měření geometrie a seřízení podvozku závodního automobilu. Na základě analýzy předchozího teoretického konstrukčního návrhu byl vytvořen reálný prototyp měřícího zařízení a navrhnut vhodný postup pro měření. Další část tvoří rozbor chyb ovlivňujících přesnost měření. Poslední část je věnována zhodnocení získaných výsledků na základě několika provedených měření pomocí vytvořeného prototypu měřícího zařízení. | cs |
dc.description.abstract | This diploma thesis deals with the design of device for measuring wheel alignment and set- up of race car chassis. The real prototype of measuring device based on previous theoretical design has been made. The measuring procedure is mentioned as well. Another part is focused on factors affecting accuracy of measurement. The last part contains evaluation and discussion of gained results based on several measurements that have been done with prototype of measuring device. | en |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství | cs |
dc.rights | Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení | cs |
dc.subject | měřící zařízení | cs |
dc.subject | nastavení geometrie kol | cs |
dc.subject | podvozek vozidla | cs |
dc.subject | závodní automobily | cs |
dc.subject | sbíhavost | cs |
dc.subject | measuring device | en |
dc.subject | wheel alignment | en |
dc.subject | car chassis | en |
dc.subject | racing cars | en |
dc.subject | toe-in | en |
dc.title | Měření a seřízení geometrie náprav závodních vozidel | cs |
dc.title.alternative | Wheel Alignment for race cars | en |
dc.type | Text | cs |
dcterms.dateAccepted | 2019-06-13 | cs |
dcterms.modified | 2019-06-13-16:17:00 | cs |
thesis.discipline | Automobilní a dopravní inženýrství | cs |
thesis.grantor | Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrství | cs |
thesis.level | Inženýrský | cs |
thesis.name | Ing. | cs |
sync.item.dbid | 113209 | en |
sync.item.dbtype | ZP | en |
sync.item.insts | 2020.03.31 20:04:30 | en |
sync.item.modts | 2020.03.31 16:43:38 | en |
eprints.affiliatedInstitution.faculty | Fakulta strojního inženýrství | cs |
dc.contributor.referee | Hejtmánek, Petr | cs |
dc.description.mark | E | cs |
dc.type.driver | masterThesis | en |
dc.type.evskp | diplomová práce | cs |
but.committee | prof. Ing. František Bauer, CSc. (předseda) doc. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. David Kollhammer, Ph.D. (člen) Ing. Jan Klimeš (člen) Ing. Rudolf Franz (člen) Ing. František Zapletal, Ph.D. (člen) | cs |
but.defence | Diplomant seznámil komisi s průběhem řešení a výsledky své diplomové práce, zodpověděl otázky oponenta a v rámci rozpravy k diplomové práci zodpověděl následující dotazy zkušební komise: Jaký vliv má podložka pod vozidlem na měření sbíhavosti? Proč mají závodní vozidla často rozbíhavost kol? Pro jaké případy byste rozbíhavost doporučil? Pomocí čeho se nastavuje sbíhavost kol? | cs |
but.result | práce byla úspěšně obhájena | cs |
but.program | Strojní inženýrství | cs |
but.jazyk | čeština (Czech) |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
2019 [499]