Show simple item record

Regenerative Shock Absorber

dc.contributor.advisorBlaťák, Ondřejcs
dc.contributor.authorJirků, Filipcs
dc.date.accessioned2019-06-14T11:37:37Z
dc.date.available2019-06-14T11:37:37Z
dc.date.created2019cs
dc.identifier.citationJIRKŮ, F. Regenerativní tlumič odpružení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2019.cs
dc.identifier.other116930cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/176786
dc.description.abstractPři jízdě automobilem dochází k neustálému kmitání odpružení vlivem nerovnosti vozovky. Tlumiče pohlcují nerovnostmi dodanou energii do odpružení, aby byl zvýšen jízdní komfort a ovladatelnost vozidla. Práce se na konkrétním koncepčním návrhu zabývá otázkou, jakým způsobem je možné energii z tlumičů získat a zda může být přínosem pro elektromobily.cs
dc.description.abstractWhen car is driven on bumpy road, then suspension is continuously vibrating. Energy of vibration is absorbed by shock absorber, which improves comfort and car handling. Thesis is investigating possibility of using vibration energy to gain elektricity on designed concept.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectregenerativní systém odpruženícs
dc.subjecthydraulický tlumičcs
dc.subjectprofil vozovkycs
dc.subjectčtvrtinový model automobilucs
dc.subjectregenerative suspension systemen
dc.subjecthydraulic shock-absorberen
dc.subjectroad profileen
dc.subjectquarter car modelen
dc.titleRegenerativní tlumič odpruženícs
dc.title.alternativeRegenerative Shock Absorberen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2019-06-11cs
dcterms.modified2019-06-21-14:47:09cs
thesis.disciplineZáklady strojního inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid116930en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.12 11:09:37en
sync.item.modts2021.11.12 10:38:38en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeHejtmánek, Petrcs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Petr Porteš, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (místopředseda) Ing. Jan Vančura, Ph.D. (člen) Ing. Petr Hejtmánek, Ph.D. (člen) Ing. Lubor Zháňal, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent seznámil odbornou komisi se svojí bakalářskou prací (zadání, cíle, řešení, výsledky a závěr). Následovala část, kdy byly zodpovězeny otázky oponenta uvedené v Oponentském posudku. Dále byly položeny otázky k bakalářské práci: - Jak dlouhý časový úsek byl v matematickém modelu vozovky uvažován? Kontroloval jste vygenerovanou vozovku zpětně například z pohledu spektrální hustoty? - Byla ve výpočtu zahrnuta taktéž účinnost turbíny? - Musí být pneumatické pružiny na vozidle také osazený tlumiči?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojírenstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record