Show simple item record

The Service Improvement of Hotel Centro Associated with Changeover to a Higher Hotel Classification Degree

dc.contributor.advisorChalupský, Vladimírcs
dc.contributor.authorVaculíková, Michaelacs
dc.date.accessioned2019-04-04T01:03:45Z
dc.date.available2019-04-04T01:03:45Z
dc.date.created2011cs
dc.identifier.citationVACULÍKOVÁ, M. Zkvalitnění služeb Hotelu Centro spojené s přechodem na vyšší stupeň hotelové klasifikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.cs
dc.identifier.other37658cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/17730
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Hotelu Centro a procesem zavedení systému oficiální jednotné klasifikace ubytovacích zařízení České republiky s cílem získání 4**** třídy v kategorii „Hotel“. Vyhodnocuje současný stav a následně na základě zjištěných nedostatků a požadavků klasifikace navrhuje potřebná zlepšení a opatření. Provádí samotným procesem získání klasifikačního osvědčení.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the analysis of the customer´s satisfaction of the Hotel Centro and with the process of implementation of the official standard classification of the accommodation facilities in the Czech republic system with an aim to obtain a 4**** class in a category „Hotel“. It assesses a current phase and then on the basis of observed shortages and classification requirements suggest desirable improvements and measures. It shows the process of obtaining the classification certificate.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketing hotelucs
dc.subjectjednotná hotelová klasifikacecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectHotel marketingen
dc.subjectstandard hotel classificationen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcustomer´s satisfactionen
dc.titleZkvalitnění služeb Hotelu Centro spojené s přechodem na vyšší stupeň hotelové klasifikacecs
dc.title.alternativeThe Service Improvement of Hotel Centro Associated with Changeover to a Higher Hotel Classification Degreeen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2011-06-10cs
dcterms.modified2011-07-13-10:45:25cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid37658en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.12 09:07:57en
sync.item.modts2021.11.12 08:48:42en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeChalupa, Alešcs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (předseda) Ing. Petr Bajer, CSc. (místopředseda) prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (člen) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)cs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record