Marketingové řízení firmy
Marketing Management of a Company
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Plotěný, KarelGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci nákladů na jednotlivé marketingové aktivity. Obsahuje analýzu těchto aktivit ve zvolené společnosti včetně jejich hodnocení a návrhu na optimální strukturu. Závěrem práce jsou doporučení vedoucí ke zlepšení využívání marketingu ve společnosti. The diploma thesis focuses on cost optimization of individual marketing activities. It contains analysis of these activities in the chosen company including its ratings and suggestions for optimal structure. The outcome of this thesis provides recommendations for its leaders to improve marketing usage in the company.
Keywords
Marketing, marketingové aktivity, optimalizace nákladů, emoce, zákazníci, Marketing, marketing activities, costs optimization, emotions, customersLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (předseda) Ing. Petr Bajer, CSc. (místopředseda) prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (člen) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)Date of defence
2011-06-10Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/17747Source
ŘIČÁNEK, M. Marketingové řízení firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.Collections
- 2011 [397]