• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2011
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2011
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně

Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.081Mb)
review_37651.html (5.591Kb)
Author
Matejková, Monika
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Lihotský, Ivan
Grade
C
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/17748
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/17748
http://hdl.handle.net/11012/17748
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práca sa zaoberá analýzou spokojnosti zákazníkov so zameraním na kvalitu služieb finančného sprostredkovania a finančného poradenstva. Cieľom práce je na základe získaných teoretických poznatkov o spokojnosti zákazníka, spôsoboch a metódach výskumu kvality služieb analyzovať súčasnú úroveň spokojnosti zákazníkov s kvalitou služieb v konkrétnej spoločnosti a formulovať odporučenia a návrhy smerujúce k zvýšeniu kvality služieb.
 
The diploma thesis deals with customers’ satisfaction analysis with service quality focus on financial services. Based on the theoretical knowledge about customer satisfaction and methods of service quality research, the aim of this diploma thesis is to analyze current level of customer satisfaction with service quality in the selected company and to recommend possible proposals for its improvement.
 
Keywords
spokojnosť zákazníka, marketingový výskum, kvalita služieb, SERVQUAL nástroj, finančné služby, customer satisfaction, marketing research, service quality, SERVQUAL tool, financial services
Language
slovenština (Slovak)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) Ing. Martin Slezák (místopředseda) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Svirák, Ph.D. (člen)
Date of defence
2011-06-15
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/17748
Source
MATEJKOVÁ, M. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Collections
  • 2011 [392]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV