Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Lihotský, IvanGrade
CAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/17748Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/17748
http://hdl.handle.net/11012/17748
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práca sa zaoberá analýzou spokojnosti zákazníkov so zameraním na kvalitu služieb finančného sprostredkovania a finančného poradenstva. Cieľom práce je na základe získaných teoretických poznatkov o spokojnosti zákazníka, spôsoboch a metódach výskumu kvality služieb analyzovať súčasnú úroveň spokojnosti zákazníkov s kvalitou služieb v konkrétnej spoločnosti a formulovať odporučenia a návrhy smerujúce k zvýšeniu kvality služieb. The diploma thesis deals with customers’ satisfaction analysis with service quality focus on financial services. Based on the theoretical knowledge about customer satisfaction and methods of service quality research, the aim of this diploma thesis is to analyze current level of customer satisfaction with service quality in the selected company and to recommend possible proposals for its improvement.
Keywords
spokojnosť zákazníka, marketingový výskum, kvalita služieb, SERVQUAL nástroj, finančné služby, customer satisfaction, marketing research, service quality, SERVQUAL tool, financial servicesLanguage
slovenština (Slovak)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) Ing. Martin Slezák (místopředseda) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Svirák, Ph.D. (člen)Date of defence
2011-06-15Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/17748Source
MATEJKOVÁ, M. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.Collections
- 2011 [392]