Adaptivní real-time reverb jako plugin pro herní engine Unity

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstract
Tato práce se věnuje reverberátorům jako systémům sloužícím k simulaci poslechových prostor a jejich implementaci v rámci herního vývojového prostředí Unity. Cílem této práce bylo vytvořit funkční zásuvný modul pro toto prostředí, který bude schopný pracovat v reálném čase a taky své parametry v reálném čase měnit.
This work is about reverberators as system for simulating space properties of sound and their implementation in game development software Unity. The goal of this thesis is to create a working plug-in module for this development software, which is capable of working in real time and also can change it's parameteres in real time.
Description
Citation
KONEČNÝ, D. Adaptivní real-time reverb jako plugin pro herní engine Unity [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Audio inženýrství
Comittee
doc. Ing. Kamil Říha, Ph.D. (předseda) doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Petr Sysel, Ph.D. (člen) Ing. Petr Honzík, Ph.D. (člen) MgA. Jan Kavan, Ph.D. (člen) MgA. Pavel Kunčar (člen)
Date of acceptance
2019-06-04
Defence
Student prezentoval výsledky své práce a komise byla seznámena s posudky. Otázky oponenta: - Proč se používají zpětnovazební zpožďovací sítě, jaký je hlavní důvod jejich použití pro modelování mnohonásobných odrazů v uzavřené poslechové prostoře? Porovnejte jejich výhody a nevýhody s ostatními metodami pro modelování mnohonásobných odrazů. - Odpověděl dostatečně. - 2. Na obr. 1.15 máte uveden Schroederův reverberátor, v textu jej na straně 27 hodnotíte, cituji: „Největším problémem (Schroederova reverberátoru) ale je, že hustota odrazů neodpovídá realitě a nenarůstá s časem“. Myslíte si, že Vaše tvrzení je správné? - Odpověděl dostatečně. - 3. V návaznosti na otázku 2, myslíte si, že Vaše řešení struktury na obr. 3.4 umožňuje s časem narůstající počet odrazů v poslechové prostoře? Je možné s touto strukturou dosáhnout nezabarveného dozvuku? Pokud ano, jak? - Odpověděl dostatečně. Otázky komise: - Podle uvedené vizualizace pohled a poslech nesouhlasí, provedl jste srovnání vašich výsledků s realitou? - Odpověděl dostatečně. - Proč dochází k poklesu výkonu signálu při dozvuku? - Odpověděl dostatečně. - Co znamená označení "sametový šum"? - Odpověděl dostatečně. Student obhájil diplomovou práci v a odpověděl na otázky členů komise a oponenta.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO