Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Marketing Utilization in Services
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Maštera, FrantišekGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhů na zlepšení nástrojů marketingové komunikace. V teoretické části práce jsou vymezeny teoretické poznatky na základě rešerší odborné literatury. Praktická část práce se zaměřuje na zpracování analýzy marketingové strategie 7P, komparaci s konkurencí a SWOT analýzy. Návrhová část představuje návrhy pro firmu Re/max Reality Plus+. The diploma thesis is focused on a marketing communication tools and proposing of their relevant improvements. The theoretical part delimits and describes respective theoretical thesis researched from relevant marketing literature. The practical part is focused on proposal of the marketing strategy analysis 7P, comparison of the chosen firm with its competitors and the SWOT analysis. The marketing strategy proposal introduces concrete proposals and suggestions for the chosen firm Re/max Reality Plus+.
Keywords
Strategický marketing, reality, realitní kanceláře, marketingový mix, marketing služeb, SWOT analýza, konkurence, Strategic marketing, realty, real estate agencies, marketing mix, marketing of utilities, SWOT analysis, competitionLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Petr Suchánek, Ph.D. (místopředseda) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-06-07Process of defence
Otázky vedoucího - odpovězena; Otázky oponenta - nejsou; doc. Ing. Petr Suchánek, PhD. - jak jste přišla na příležitosti a hrozby uváděné ve své prácí, proč jste nevyužila standardizované analýzy? - částečně odpovězeno; Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. - jaké jsou podmínky pro poskytování hypoték, poskytuje vámi zkoumaná firma hypotéky nebo je zprostředkovatelem? - částečně odpovězeno; odkud jste čerpala text pro popis společnosti? - částečně odpovězeno; (pozn. v práci chybí citace); Ing. Nina Bočková, Ph.D. - jak se díváte z pohledu konkurence na web bezrealitky.cz? - odpovězeno; Ing. Pavel Mráček, Ph.D. - odkud jste čerpala ceny pro návrh? - odpovězeno;Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/177820Source
ONDRÁKOVÁ, E. Uplatnění marketingu v sektoru služeb [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [349]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...