Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract

Description
Keywords
Citation
VOLČÍK, P. Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Jan Pěta, Ph.D. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2019-06-10
Defence
otázky vedoucího: Co je důvodem pro zakoupení ojetého vozu Fiat Ducato pro foodtruck? odpovězeno Ing. Jan Pěta, Ph.D. Jaká bude efektivnost nákupu ojetého vozu Fiat Ducato, vysvětlete ekonomicky. Jaká bude návratnost vozu? odpovězeno s výhradami Počítáte s náklady na dopravní dostupnost auta na Náměstí Svobody? odpovězeno s výhradami Proč se zaměřujete na reklamu v MHD? odpovězeno Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. Kterým z Vašich návrhů byly nápomocny analýzy SLEPT, 7S, Porterovy analýzy? odpovězeno s výhradami Jaký základní a výběrový soubor byl přesně osloven? Z čeho jste vycházel při stanovení počtu respondentů? odpovězeno s výhradami Ing. Roman Ptáček, Ph.D. Jak jste vyvodil číslo oslovených osob 5000 v inzerci měsíčníku Šalina a 5500 ve Zpravodaji městské části? odpovězeno s výhradami
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO