Spokojenost zákazníků

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalarska prace se zameruje na problematiku v oblasti spokojenosti zakazniku maloobchodniho sportovniho retezce prodejen Decathlon, a to konkretne na pobocce v Brne Ivanovicich. V teoreticke cast popisuje pojmy jako marketingovy vyzkum, zakaznik a jeho spokojenost nebo marketing samotny. Nasleduje analyza soucasneho prostredi a sestaveni dotaznikoveho setreni. Na zaklade analyticke casti prace obsahuje vlastni navrhy na zvyseni spokojenosti zakazniku na dane prodejne.
This Bachalor thesis is focused on problematics in area of customer satisfaction in retail sport chain Decathlon, specifically in store in Brno Ivanovice. Theoretical part describes what is marketing research, customer, his satisfaction and marketing itself. Following by an analysis of the current environment and compiling a questionnaire survey based on analytical part. Thesis contains own suggestion for the increase of customer satisfaction in the store.
Description
Citation
KRATOCHVÍLA, J. Spokojenost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D. (místopředseda) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. Tomáš Poláček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2019-06-13
Defence
otázka vedoucího - odpovězeno otázky oponentky - odpovězeno doc. Kubíčková - Proč jste neprovedl dotazníkové šetření i na prodejně? Pokud jste prováděl průzkum pouze prostřednictvím Facebooku, mohl být zkreslený vzorek respondentů. - odpovězeno doc. Kubíčková - Jak jste se v rámci dotazníkového šetření dotazoval na kvalitu produktů? - odpovězeno Ing. Hanušová - Myslíte si, že by firma měla využít taktiku zařazení nového sortimentu v zadní části prodejny, aby zákazník byl nucen projít co nejšiřší portfolio produktů a zvýšil svůj nákup? - odpovězeno Mgr. Konečný - Proč jste u dotazníkovézho šetření využil korelaci při zjišťování spokojenosti zákazníků? - odpovězeno doc. Bartoš - V rámci využívání interaktivních panelů pro orientaci na prodejně uvádí analyzovaná pobočka na panelech pouze zařazení jednotlivých sportů v rámci prodejny, či je možné se podívat i na jednotlivé výrobky (produkty) v daném sportu? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO