Show simple item record

Customer Satisfaction

dc.contributor.advisorSchüller, Davidcs
dc.contributor.authorKratochvíla, Jakubcs
dc.date.accessioned2019-06-20T08:11:57Z
dc.date.available2019-06-20T08:11:57Z
dc.date.created2019cs
dc.identifier.citationKRATOCHVÍLA, J. Spokojenost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.cs
dc.identifier.other116536cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/178557
dc.description.abstractBakalarska prace se zameruje na problematiku v oblasti spokojenosti zakazniku maloobchodniho sportovniho retezce prodejen Decathlon, a to konkretne na pobocce v Brne Ivanovicich. V teoreticke cast popisuje pojmy jako marketingovy vyzkum, zakaznik a jeho spokojenost nebo marketing samotny. Nasleduje analyza soucasneho prostredi a sestaveni dotaznikoveho setreni. Na zaklade analyticke casti prace obsahuje vlastni navrhy na zvyseni spokojenosti zakazniku na dane prodejne.cs
dc.description.abstractThis Bachalor thesis is focused on problematics in area of customer satisfaction in retail sport chain Decathlon, specifically in store in Brno Ivanovice. Theoretical part describes what is marketing research, customer, his satisfaction and marketing itself. Following by an analysis of the current environment and compiling a questionnaire survey based on analytical part. Thesis contains own suggestion for the increase of customer satisfaction in the store.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectspokojenost zakaznikacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectdotaznikcs
dc.subjectmarketingovy vyzkumcs
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleSpokojenost zákazníkůcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfactionen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2019-06-13cs
dcterms.modified2019-06-18-08:03:17cs
thesis.disciplineEkonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid116536en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.12 10:02:34en
sync.item.modts2021.11.12 09:34:04en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeČechmánková, Silviecs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D. (místopředseda) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. Tomáš Poláček, Ph.D. (člen)cs
but.defenceotázka vedoucího - odpovězeno otázky oponentky - odpovězeno doc. Kubíčková - Proč jste neprovedl dotazníkové šetření i na prodejně? Pokud jste prováděl průzkum pouze prostřednictvím Facebooku, mohl být zkreslený vzorek respondentů. - odpovězeno doc. Kubíčková - Jak jste se v rámci dotazníkového šetření dotazoval na kvalitu produktů? - odpovězeno Ing. Hanušová - Myslíte si, že by firma měla využít taktiku zařazení nového sortimentu v zadní části prodejny, aby zákazník byl nucen projít co nejšiřší portfolio produktů a zvýšil svůj nákup? - odpovězeno Mgr. Konečný - Proč jste u dotazníkovézho šetření využil korelaci při zjišťování spokojenosti zákazníků? - odpovězeno doc. Bartoš - V rámci využívání interaktivních panelů pro orientaci na prodejně uvádí analyzovaná pobočka na panelech pouze zařazení jednotlivých sportů v rámci prodejny, či je možné se podívat i na jednotlivé výrobky (produkty) v daném sportu? - odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record