Návrh komunikačního mixu vybraného podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zabývá problematikou komunikačního mixu. Na základě analýzy a vyhodnocení současného stavu komunikačního mixu podniku předkládá návrhy na jeho zlepšení. Rozdělena je do tří hlavních částí. Teoretická část zahrnuje důležité marketingové pojmy. V druhé části je analyticky zpracovaný současný stav podniku. Na základě provedených analýz jsou v třetí části práce vytvořeny návrhy na zlepšení komunikace podniku.
The bachelor thesis deals with communication mix. Based on the analysis and evaluation of the current communication mix of the company presents proposals for its improvement. It is divided into three main parts. The theoretical part includes important marketing concepts. The second part analytically analyzes the current situation of the company. On the basis of the analyzes suggestions for improving company‘s communication are made in the third part of the thesis.
Description
Citation
STRATILOVÁ, T. Návrh komunikačního mixu vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Jana Kajanová, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Mgr. Martina Skalická, Ph.D. (člen) doc. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2019-06-13
Defence
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. - Jakým způsobem se projevuje dosažené vzdělání na konzumaci piva? Zcela zodpovězeno. doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. - Jaké jsou skutečné přínosy ze změny webových stránek? Zcela zodpovězeno. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. - Jakým způsobem byl ověřen poztnatek, že dosažené vzdělání koreluje s množstvím konzumace piva na jednotlivce. Zcela zodpovězeno. doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. - Jaká je průměrná návštěvnost krčmy? Dokážete si představit projekci navýšení tržeb. Zodpovězeno. doc. Ing. Jana Kajanová, Ph.D. - Jak byly dosaženy výsledné ceny návrhů jednotlivých změn.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO