Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Proposal of Communication Mix of the Selected Company
Author
Advisor
Milichovský, FrantišekReferee
Martina, SobotkováGrade
DAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/178706Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/178706
http://hdl.handle.net/11012/178706
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce je zaměřena na rozbor komunikačního mixu společnosti Radegast, která se zabývá výrobou a prodejem piva. Tato práce se skládá z teoretické části, kde jsou rozebrány jednotlivé pojmy týkající se marketingu, druhá analytická část je zaměřena na představení společnosti Radegast a provedení jednotlivých analýz a ve třetí části najdeme vlastní návrhy řešení, které povedou ke zlepšení marketingové komunikace firmy. This bachelor thesis is focused on the analysis of communication mix in the company Radegast, which is engaged in the production and the sale of beer. The work includes the theoretical part where there are several terms concerning marketing analysed, the sekond analytic part deals with the introduction of company Radegast and the execution of the analyses and the third part introduces some further suggestions for solutions which will lead to the improvement of the marketing communication of the company.
Keywords
Marketing, marketingový mix, komunikační mix, komunikace, reklama, public relations, osobní prodej, přímý marketing, Marketing, marketing mix, communication mix, communication, advertising, public relations, personal selling, direct marketingLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Vratislav Kozák, CSc. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Rostislav Tesař (člen) Ing. et Ing. Mgr. Martina Skalická, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)Date of defence
2019-06-14Process of defence
otázky vedoucího práce - odpovězeno v plném rozsahu doc. Kozák: Proč jste zařadila akce samotného pivovaru ve SWOT analýze do příležitostí? - odpovězeno částečně Ing. Tesař: Proč v návrzích uvádíte stavbu plechové linky, když v rámci své práce řešíte především komunikační mix? - odpovězeno částečně Ing. Skalická: V práci máte mnoho překlepů. Ing. Skalická: Co je to substituční efekt? - odpovězeno částečněResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178706Source
REICHLOVÁ, N. Návrh komunikačního mixu vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [420]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...