Studie proveditelnosti malého podniku
The Feasibility Study of Small Company
Abstract
V této diplomové práci je zpracována studie proveditelnosti založení restaurace, která by měla vyplnit mezeru na trhu. Na základě teoretických poznatků, zjištěných skutečností a provedených analýz obsahuje řešení, které s celou podnikatelskou aktivitou souvisí a umožní firmě optimální vstup na trh. This masters’s thesis deals with a feasibility study of restaurant creation, which should fill a gap in the market. Suggestions for a solution relating to the enterprise and enabling the company to optimally entry to the market are presented, based on theoretical knowledge, empirical facts and analysis.
Keywords
Studie proveditelnosti, marketing, podnikání, restaurace, Feasebility study, marketing, business, restaurantLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) JUDr. Vladimír Sitta, MBA (místopředseda) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) doc. RNDr. Jiří Kropáč, CSc. (člen)Date of defence
2010-06-17Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/17871Source
HOŠEK, M. Studie proveditelnosti malého podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Collections
- 2010 [437]