Marketingová komunikace společnosti v oblasti asistované reprodukce

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix a marketingovou komunikaci společnosti REPROMEDA s.r.o. Vysvětluje, co je to marketing, hodnotí současný stav společnosti a porovnává s teoretickými poznatky. Na základě vhodně zvolených analýz, poskytuje doporučení a návrhy na zlepšení současné marketingové komunikace společnosti.
The bachelor thesis focuses on the communication mix and marketing communication of REPROMEDA s.r.o. It explaines what marketing is, evaluates the current state of the company with theoretical knowledge. Based on properly selected analyzes, provides recommendations and suggestions to improve company´s current marketing communications.
Description
Citation
MARKOVÁ, N. Marketingová komunikace společnosti v oblasti asistované reprodukce [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Marie Paseková, Ph.D. (místopředseda) Ing. Rostislav Tesař (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2019-06-13
Defence
Otázky vedoucího – odpovězeno Otázky oponenta – odpovězeno Ing. Rostislav Tesař – Co znamená výraz „velmi málo“ při počtu akcí pro klienty a zaměstnance? Jaká je ve firmě fluktuace? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO