Podnikatelský plán - zřízení společnosti podnikající v oblasti internetového marketingu
Business plan companies involved in Internet Marketing
Author
Advisor
Bočková, NinaReferee
Gabriel,, GiertGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalárska práca je zameraná na vytvorenie podnikateľského zámeru pre založenie podniku. Podnikateľský zámer je vypracovaný pre podnik, ktorý ponúka svoje služby v oblasti online marketingu. Na základe vypracovaného plánu môže byť založený podnik, ktorý bude schopný eliminovať nedostatky a riziká, ktoré sa môžu vyskytnúť pri založení spoločnosti a v prvých rokoch prevádzky. This bachelor's thesis focuses on creating a business plan for establishing a company. The business plan has been designed for an enterprise that offers online marketing services. Based on the proposed plan an enterprise might be set up. Such an enterprise will be capable of eliminating potential drawbacks and reducing risks that might occur during the establishment and first years of operation.
Keywords
podnikateľský zámer, podnik, marketing, SWOT analýza, SLEPT analýza, finančný plán, business plan, enterprise, marketing, SWOT analysis, SLEPT analysis, financial planLanguage
slovenština (Slovak)Study brunch
Ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) Ing. Martin Slezák (místopředseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-06-13Process of defence
Otázka oponenta: Jaké jiné dynamické metody hodnocení výnosnosti investic by jste v bakalářské práci mohl ještě využít? - Částečně odpovězeno Ing. Bumberová: Na jaké strategii je postavený podnikatelský plán bakalářské práce? - Neodpovězeno. Růstový potenciál - jak byl vymezen trh a tržní potenciál v práci? - Částečně odpovězeno. Provoz společnosti - jak bude fungovat? - Částečně odpovězeno. V čem je konkurenční výhoda společnosti? - Částečně odpovězeno.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178822Source
MEDVEĎ, A. Podnikatelský plán - zřízení společnosti podnikající v oblasti internetového marketingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [420]