Show simple item record

Business plan companies involved in Internet Marketing

dc.contributor.advisorBočková, Ninask
dc.contributor.authorMedveď, Adriánsk
dc.date.accessioned2019-06-20T08:25:52Z
dc.date.available2019-06-20T08:25:52Z
dc.date.created2019cs
dc.identifier.citationMEDVEĎ, A. Podnikatelský plán - zřízení společnosti podnikající v oblasti internetového marketingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.cs
dc.identifier.other119870cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/178822
dc.description.abstractBakalárska práca je zameraná na vytvorenie podnikateľského zámeru pre založenie podniku. Podnikateľský zámer je vypracovaný pre podnik, ktorý ponúka svoje služby v oblasti online marketingu. Na základe vypracovaného plánu môže byť založený podnik, ktorý bude schopný eliminovať nedostatky a riziká, ktoré sa môžu vyskytnúť pri založení spoločnosti a v prvých rokoch prevádzky.sk
dc.description.abstractThis bachelor's thesis focuses on creating a business plan for establishing a company. The business plan has been designed for an enterprise that offers online marketing services. Based on the proposed plan an enterprise might be set up. Such an enterprise will be capable of eliminating potential drawbacks and reducing risks that might occur during the establishment and first years of operation.en
dc.language.isoskcs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectpodnikateľský zámersk
dc.subjectpodniksk
dc.subjectmarketingsk
dc.subjectSWOT analýzask
dc.subjectSLEPT analýzask
dc.subjectfinančný plánsk
dc.subjectbusiness planen
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectSLEPT analysisen
dc.subjectfinancial planen
dc.titlePodnikatelský plán - zřízení společnosti podnikající v oblasti internetového marketingusk
dc.title.alternativeBusiness plan companies involved in Internet Marketingen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2019-06-13cs
dcterms.modified2019-06-18-08:03:19cs
thesis.disciplineEkonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid119870en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.30 14:10:42en
sync.item.modts2020.03.30 12:57:31en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeGabriel,, Giertsk
dc.description.markDcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) Ing. Martin Slezák (místopředseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázka oponenta: Jaké jiné dynamické metody hodnocení výnosnosti investic by jste v bakalářské práci mohl ještě využít? - Částečně odpovězeno Ing. Bumberová: Na jaké strategii je postavený podnikatelský plán bakalářské práce? - Neodpovězeno. Růstový potenciál - jak byl vymezen trh a tržní potenciál v práci? - Částečně odpovězeno. Provoz společnosti - jak bude fungovat? - Částečně odpovězeno. V čem je konkurenční výhoda společnosti? - Částečně odpovězeno.cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykslovenština (Slovak)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record