Rekonstrukce železniční tratě Olomouc - Šumperk mezi km 35,2 a km 38,2
Olomouc - Sumperk Railway Track Reconstruction (section between km 35.2 and km 38.2)

Autor
Vedoucí práce
Říha, TomášOponent
Malý, TomášKlasifikace
BAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukcí železničního svršku na trati Olomouc – Šumperk v úseku km 35,2 – 38,2. Při rekonstrukci je potřeba řešit železniční přejezdy podle platných předpisů a obnovu odvodnění tratě. This bachelor thesis is focused on the design of the modification of the geometric parametes of the track and the reconstruction of the railway superstructure on the Olomouc – Šumperk line on the section km 35,2 – 38,2. During the reconstruction it is also necessary to solve railway crossing according to the regulations and the recontruction of the drainage.
Klíčová slova
Železniční trať, železniční spodek, železniční svršek, rekonstrukce, odvodnění, geometrické parametry koleje, Railway track, railway substructure, railway superstructure, reconstruction, drainage, track geometry parametrsJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbySložení komise
doc. Ing. Otto Plášek, Ph.D. - předseda, doc. Ing. Martin Lidmila, Ph.D. - místopředseda, Ing. Daniela Vukušičová - tajemník, Ing. Tomáš Říha - člen, Ing. Jan Hobža - člen, Ing. Lukáš Sobotka - člen, doc. Ing. Lumír Miča, Ph.D. - člen,Průběh obhajoby
Studentka Jana Benáčková seznámila komisi s obsahem své bakalářské práce. Na otázky a připomínky plynoucí z posudků vedoucího a oponenta a komise při odborné rozpravě nad bakalářskou prací ~Rekonstrukce železniční tratě Olomouc - Šumperk mezi km 35,2 a km 38,2~ reagovala dobře.Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/179650Zdrojový dokument
BENÁČKOVÁ, J. Rekonstrukce železniční tratě Olomouc - Šumperk mezi km 35,2 a km 38,2 [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. .Kolekce
- 2018 [781]