• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta stavební
  • 2018
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta stavební
  • 2018
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingové strategie při prodeji nemovitostí

Marketing strategies in real estate sales

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
review_120869.html (1.429Kb)
final-thesis.pdf (1.806Mb)
Posudek-Vedouci prace-49334.pdf (143.4Kb)
Posudek-Oponent prace-49335.pdf (143.2Kb)
Autor
Langerová, Tereza
Vedoucí práce
Dohnal, Radek
Oponent
Budíková, Michaela
Klasifikace
A
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu marketingových strategií s přihlédnutím ke komunikaci na českém realitním trhu, se zacílením na oblast města Prostějov a jeho okolí. Zabývá se zmapováním a popisem problematiky tvorby marketingových strategií při prodeji a nákupu nemovitosti. Teoretická část práce popisuje základní marketingové pojmy, vymezuje pojem stavební trh a působení jednotlivých subjektů na něm. Praktickou část tvoří marketingový výzkum na jehož základě jsou sestavena doporučení pro marketingové strategie realitních kanceláří v oblasti jejich marketingové komunikace. Výstupem této práce je návrh volby optimálních médií pro komunikaci se zákazníkem.
 
The Final Project focuses on developing marketing startegies considering the communication on the Czech real estate market, with specific emphasis on the town of Prostejov and its surroundings. The Project deals with mapping and describing the issues within the area of developing marketing strategies in the process of sale and purchase of the real estate. The Theoretical Part sets the fundamental marketing terminology, deals with the term of the construction market and the effects of individual subjects present on the market. The Practical Parts is formed by the marketing research whose outcomes reveal a set of recommendations in the field of marketing strategies for the real estate professionals within their marketing communication. The very result of this Project is a proposal of the optimal media selected for the effective communication with customers.
 
Klíčová slova
marketing, stavební trh, marketingový mix, marketingová komunikace, marketingový výzkum, marketing, construction market, marketing mix, marketing communications, marketing research
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Management stavebnictví
Složení komise
doc. Ing. Robert Kledus, Ph.D. - předseda, doc. Ing. Tomáš Hanák, Ph.D. - místopředseda, Ing. Petr Vařbuchta - tajemník, Ing. Svatopluk Pelčák - tajemník, Ing. et Ing. Dušan Chovanec, Ph.D. - člen, doc. Ing. Libor Matějka, CSc., Ph.D., MBA - člen, Ing. Lucie Vaňková , Ph.D. - člen, Ing. Radek Dohnal, Ph.D. - člen, Ing. Miloš Waldhans - člen,
Průběh obhajoby
Studentka Tereza Langerová seznámila komisi s obsahem své bakalářské práce. Na otázky a připomínky plynoucí z posudků vedoucího a oponenta a komise při odborné rozpravě nad bakalářskou prací ~Marketingové strategie při prodeji nemovitostí~ reagovala výborně.
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/179740
Zdrojový dokument
LANGEROVÁ, T. Marketingové strategie při prodeji nemovitostí [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. .
Kolekce
  • 2018 [781]
Citace PRO

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. 

    Bartáková, Kateřina
    Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ...
  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Marketingová strategie start-up projektu 

    Urubek, Vladislav
    Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV