Návrh na zlepšení Public relations firmy
The Proposal of Improvement Public Relations Company
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá konkrétním návrhem na zlepšení public relations pro společnost AUTO-SPEKTRUM-ACC spol. s.r.o., která se pohybuje v oblasti automobilového průmyslu. Zkoumá marketingový komunikační mix firmy se zaměřením na public relations a na základě těchto analýz navrhuje zlepšení public relations vedoucí ke zvýšení prodejnosti prodávaného sortimentu. This Bachelor Thesis propose how company AUTO-SPEKTRUM-ACC spol. s.r.o., working in the automobile industry, can improve their public relations. It is analyzing the marketing communication mix of the company with the main focus on public relations. These analysis propose how to improve the public relations for the company, finally leading to an increase of the saleability.
Keywords
marketing, marketingový komunikační mix, public relations, marketing, marketing communication mix, public relationsLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Daňové poradenstvíComposition of Committee
Doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (předseda) JUDr. Ing. Petr Svoboda, Ph.D. (místopředseda) Doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) Mgr. Helena Musilová (člen) Ing. Miroslav Hořický (člen) Ing. Josef Polák (člen)Date of defence
2007-06-19Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/18037Source
SKULÍNKOVÁ, R. Návrh na zlepšení Public relations firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.Collections
- 2007 [343]