Show simple item record

Marketing Plan for company ISSO s.r.o.

dc.contributor.advisorŠimberová, Ivetask
dc.contributor.authorNovotný, Ivansk
dc.date.accessioned2019-09-12T10:53:12Z
dc.date.available2019-09-12T10:53:12Z
dc.date.created2019cs
dc.identifier.citationNOVOTNÝ, I. Marketingový plán pro firmu ISSO s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.cs
dc.identifier.other122343cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/180655
dc.description.abstractCieľom tejto práce je vypracovanie návrhu marketingového plánu pre spoločnosť ISSO, s.r.o.. V teoretickej časti sú spracované poznatky týkajúce sa marketingu a marketingovej komunikácie. Druhá analytická časť obsahuje spracovanie súčasnej situácie podniku na trhu. V poslednej časti navrhujem komplexný marketingový plán, ktorý dbá na splnenie zvolených cieľov.sk
dc.description.abstractThe main goal of this bachelor´s thesis is to prepare a draft marketing plan for ISSO, s.r.o.. In the theoretical part, knowledge about marketing, marketing communication is processed. The second analytical part includes the processing of the current situation of the company on the market. In the last part, I propose a comprehensive marketing plan that takes care of the chosen goals.en
dc.language.isoskcs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmarketingsk
dc.subjectmarketingový plánsk
dc.subjectmarketingová stratégiask
dc.subjectSWOT analýzask
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing planen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleMarketingový plán pro firmu ISSO s.r.o.sk
dc.title.alternativeMarketing Plan for company ISSO s.r.o.en
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2019-09-11cs
dcterms.modified2019-09-13-08:50:02cs
thesis.disciplineEkonomika a procesní managementcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid122343en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 07:36:18en
sync.item.modts2020.03.31 06:45:26en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeKaňovská, Luciesk
dc.description.markDcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (místopředseda) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky vedoucího práce - částečně zodpovězeno Otázky oponenta práce - částečně zodpovězeno prof. Ing. Marie Jurová, CSc. - nezvažoval jste ve svém plánu delší časové období než jeden rok? - odpověď: firma požadovala pohled z krátkodobého horizontu - nezvažoval jste inovaci počítačů v delším období, myslíte že hodnota bude nadále stejná? - ano, a zůstane stejná Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. - jak jste zjistil hodnotu navýšení tržeb, zvažoval jste relevantnost při outsourcování služeb? - ano Ing. Nina Bočková, PhD. - jaká je zhruba životnost počítače? - fyzická 10 let, morální 7 let - zákazníci si kupují počítač, aby jim vydržel, musíte počítat s hodnotou jinou než 8 % - co znamená údaj zápisu společnosti do obchodního rejstříku, jedná se o překlep? - ano - práce obsahuje množství překlepůcs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykslovenština (Slovak)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record