Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků pro H-TIPOL Halašta

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového průzkumu spokojenosti zákazníků. Uvádí možné postupy monitorování a měření spokojenosti zákazníků, specifika malých a středních organizací. Podrobně popisuje průběh průzkumu spokojenosti zákazníků pro H-TIPOL Halašta. Obsahuje analýzu získaných dat a návrhy na zlepšení, jejichž realizace může přispět k posílení pozice firmy na trhu.
This thesis deals with the marketing research of customer satisfaction. It indicates the possible procedures for monitoring and measuring customer satisfaction, the specifics of small and medium-sized organizations. It describes in detail the research of customer satisfaction for the H-TIPOL Halašta. It includes data analysis and suggestions for improvement whose implementation can contribute to strengthening market position.
Description
Citation
HALAŠTOVÁ, T. Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků pro H-TIPOL Halašta [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Petr Němeček, DrSc. (předseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2011-06-15
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO