Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka CK Likotour

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře Likotour. Cílem bylo zjistit, jak jsou zákazníci spokojeni se společností, s jejími službami, vyhodnotit podstatné informace vyplývající z výzkumu a nastínit případné rezervy v závislosti na konkurenčních cestovních kancelářích. K získání potřebných informací jsem využila dotazník. Na základě výsledků výzkumu jsem navrhla vlastní návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků.
This thesis is focused on the marketing research of customer satisfaction travel agency Likotour. The aim of this work was to find out how much are customers satisfied with this company, with its services. The work should analyze the most important information resulting from the research. It should also sketch pertinent backlog depending on the competitive travel agencies. For the collection of the requisite information I have used questionnaire. On the research basis I have proposed my own suggestions and instructions to increase satisfacion of the customers.
Description
Citation
KOUTNÁ, R. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka CK Likotour [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) Ing. Eva Tomášková, Ph.D. (místopředseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2011-06-09
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO