Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Proposal of the Communication Mix for the Selected Company
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Mucha, MartinGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti. Jsou v ní vysvětleny teoretické pojmy, které tato problematika zahrnuje a je v ní analyzována zvolená společnost se zaměřením na její komunikační mix. Práce obsahuje konkrétní návrhy a doporučení, které by měly vhodným doplněním stávajícího komunikačního mixu, a které by současně měly přispět ke zvýšení povědomí o společnosti, a tím ke zvýšení prodejnosti nabízených automobilů. This master’s thesis deals with the issue of the communication mix of the selected company. The author explains the terms that this issue involves and the specific company focused on its communication mix is analyzed. The thesis contains concrete suggestions and recommendations that should be a suitable supplement of the existing communication mix, and which will be also contribute to a increase awareness of the company, and due to this for increase marketability of the offered vehicles.
Keywords
Marketing, komunikační mix, reklama, marketingový mix, analýza, propagace, public relations, zákazník, Marketing, communication mix, advertisement, marketing mix, analysis, promotion, public relations, customerLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (předseda) RNDr. Petr Střelec (místopředseda) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen)Date of defence
2012-06-11Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/18209http://hdl.handle.net/11012/205006
Source
JANDOVÁ, L. Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.Collections
- 2012 [447]