• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Deutsch 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový mix společnosti Senergos, a.s.

Marketing Mix of Company Senergos, a.s.

Thumbnail
Öffnen
final-thesis.pdf (2.173Mb)
review_52688.html (3.833Kb)
Autor
Doležalová, Jana
Advisor
Mráček, Pavel
Referee
Malinovská, Ivana
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Senergos, a.s. Teoretická část bude věnována teoretickým východiskům marketingového mixu, především marketingového mixu služeb. Praktická část obsahuje rozbor marketingového mixu vybrané společnosti a návrh na zefektivnění propagace jejich služeb a celkového marketingového mixu. To by mělo přinést lepší pozici na trhu, zvýšení zisku a vyšší spokojenost zákazníků. Společnost podniká v oblasti energetiky.
 
This bachelor thesis deals with the marketing mix of Senergos company, a.s.. The theoretic part deals with the theoretic solution of the marketing mix, especially of the services of marketing mix. The practical part incorporates an analysis of the marketing mix of selected company and a proposition for increasing the efficiency of promotion of their services and of the total marketing mix. It should bring the improving of market position, the increasing of profits and higher satisfaction of customers. The company does business in the energy sector.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, produkt, služba, cena, distribuce, propagace., Marketing, marketing mix, product, service, price, distribution, promotion.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Daňové poradenství
Composition of Committee
doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (předseda) Ing. Miroslav Kuba (místopředseda) Ing. Marie Jakubcová, Ph.D. (člen) Mgr. Ing. Ondřej Malý (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)
Date of defence
2012-06-18
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/18228
Source
DOLEŽALOVÁ, J. Marketingový mix společnosti Senergos, a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Collections
  • 2012 [471]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken | Theme by @mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

EinloggenRegistrieren

Statistik

Benutzungsstatistik

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken | Theme by @mire NV