Marketingový mix společnosti Senergos, a.s.
Marketing Mix of Company Senergos, a.s.
Автор
Advisor
Mráček, PavelReferee
Malinovská, IvanaGrade
CAltmetrics
Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Senergos, a.s. Teoretická část bude věnována teoretickým východiskům marketingového mixu, především marketingového mixu služeb. Praktická část obsahuje rozbor marketingového mixu vybrané společnosti a návrh na zefektivnění propagace jejich služeb a celkového marketingového mixu. To by mělo přinést lepší pozici na trhu, zvýšení zisku a vyšší spokojenost zákazníků. Společnost podniká v oblasti energetiky. This bachelor thesis deals with the marketing mix of Senergos company, a.s.. The theoretic part deals with the theoretic solution of the marketing mix, especially of the services of marketing mix. The practical part incorporates an analysis of the marketing mix of selected company and a proposition for increasing the efficiency of promotion of their services and of the total marketing mix. It should bring the improving of market position, the increasing of profits and higher satisfaction of customers. The company does business in the energy sector.
Keywords
Marketing, marketingový mix, produkt, služba, cena, distribuce, propagace., Marketing, marketing mix, product, service, price, distribution, promotion.Language
čeština (Czech)Study brunch
Daňové poradenstvíComposition of Committee
doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (předseda) Ing. Miroslav Kuba (místopředseda) Ing. Marie Jakubcová, Ph.D. (člen) Mgr. Ing. Ondřej Malý (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)Date of defence
2012-06-18Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaSource
DOLEŽALOVÁ, J. Marketingový mix společnosti Senergos, a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.Collections
- 2012 [481]