• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta stavební
  • 2020
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta stavební
  • 2020
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Most na silnici I/38

Bridge on I/38 road.

Thumbnail
View/Open
Posudek-Oponent prace-51153.pdf (83.12Kb)
Posudek-Vedouci prace-51721.pdf (82.84Kb)
appendix-1.zip (7.489Mb)
final-thesis.pdf (130.2Kb)
review_126493.html (1.398Kb)
Author
Novotný, Tomáš
Advisor
Panáček, Josef
Referee
Pachl, Radek
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá návrhem přemostění údolí na silnici I/38 v části obchvatu obce Havlíčkův Brod. Práce zahrnuje studii přemostění daného území. Ze tří variant byl vybrán k podrobnému posouzení dvoutrámový nosník o čtyřech polích. Nosná konstrukce je navržena jako monolitická, dodatečně předpjatá, betonovaná na pevné skruži bez postupné výstavby. Bylo provedeno posouzení dle mezních stavů použitelnosti a únosnosti. Kromě statického výpočtu jsou součástí práce výkresy a vizualizace mostu.
 
The final thesis is focused on design of valley bridging on I/38 road at the Havlickuv Brod bypass. The thesis contains study of the bridging area. For detailed assessment was chosen, from three variants, a two-beam cross-section girder of 4 spans. Load-bearing structure is designed as cast-in-place, post-tensioned, concreted at fixed falsework without phased construction. The serviceability limit state and the ultimate limit state were assessed. The thesis contains, apart from structural design, drawings and visualizations of the bridge.
 
Keywords
Betonový most, dodatečně předpjatý beton, dvoutrámový průřez, spojitý nosník, pevná skruž, mezní stavy, časově závislá analýza, TDA, Concrete bridge, post-tensioned concrete, two-beam cross-section, continuous beam, fixed falsework, limit states, time dependent analysis, TDA
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Konstrukce a dopravní stavby
Composition of Committee
doc. Ing. Lukáš Vráblík, Ph.D. - předseda, Ing. Radim Nečas, Ph.D. - místopředseda, Ing. Martin Olšák - tajemník, Ing. Robin Pěkník - tajemník, Ing. Jiří Strnad, Ph.D. - člen, doc. Ing. Vlastislav Salajka, CSc. - člen, Ing. Martin Řehulka - člen, Ing. Michal Požár, Ph.D. - člen,
Date of defence
2020-01-30
Process of defence
Student odprezentoval svoji diplomovou práci zkušební komisi a poté reagoval na připomínky a dotazy oponenta diplomové práce. V rámci obhajoby diplomové práce student odpovídal na následující dotazy zkušební komise: Ing. Radim Nečas, Ph.D. Jak jste získal zatížení od dopravy pro prutový trámový model? Bylo provedeno postavení soustavy vozidel pro získání maximálního účinku na kroucení průřezu? Student odpověděl Ing. Radim Nečas, Ph.D. Co jsou to reologické jevy? Řešil jste je ve své práci? Student odpověděl Ing. Jiří Strnad, Ph.D. Jak jste postupoval při návrhu kotevních oblastí? Popište na vaší výkresové dokumentaci. Student odpověděl
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/184279
Source
NOVOTNÝ, T. Most na silnici I/38 [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2020.
Collections
  • 2020 [811]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV