Návrh zóny 30 v Českých Budějovicích v blízkosti Dubičného potoka

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstract
Diplomová práce se zabývá návrhem nové místní komunikace, návrhem zón 30 a návrhem rekonstrukce komunikace na části ulice Vrbenská v Českých Budějovicích. Na komunikaci na části ulice Vrbenská jsou napojeny ostatní navržené větve. Celkově se stavba skládá ze 7 větví. Tyto větve budou sloužit jako přístupové komunikace k nově vystavěným plochám sloužících pro bydlení. V rámci projektu byla řešena statická doprava, veřejná hromadná doprava, pěší doprava s ohledem na bezbariérové užívání stavby, a také byla vyhotovena i vizualizace návrhu.
The diploma thesis deals with designing new local roads, zone 30 and reconstruction of road Vrbenská street, that is situated in České Budějovice. These roads are connected to Vrbenská street. The construction is composed of seven branches in total. These branches will serve as access points to new buildings. The project is designed with consideration to static traffic, public transport, pedestrian traffic and barrier-free movement of people with limited mobility. The project also includes design visualizations.
Description
Citation
INDRÁKOVÁ, K. Návrh zóny 30 v Českých Budějovicích v blízkosti Dubičného potoka [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2020.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Konstrukce a dopravní stavby
Comittee
doc. Ing. Ludvík Vébr, CSc. - předseda, doc. Ing. Dušan Stehlík, Ph.D. - místopředseda, Ing. Libor Veselý - tajemník, Ing. Radka Matuszková - člen, Ing. Martin Smělý, Ph.D. - člen, doc. Ing. Jan Pavlíček, CSc. - člen, Ing. Petr Kumpošt, Ph.D. - člen, Ing. Petr Pánek, Ph.D. - člen, Ing. Radek Komenda - člen,
Date of acceptance
2020-01-28
Defence
Diplomantka představila svoji diplomovou práci. Prezentace byla zpracována na dobré grafické úrovni a byla přehledně strukturována. Přednes byl sebevědomý jasný a zřetelný. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta diplomové práce. Otázky oponenta: Diplomantka odpověděla na první dotaz oponenta týkající se odvodnění komunikace a přitom byl objeven nesoulad napojení podélných profilů na křižovatce. Dotaz číslo dva který diplomantka zodpovídala se týkal odvodnění "bisowale", který byl rozdělen do vícero podotázek. Diplomantka na dotaz odpověděla. Byl položen doplňující dotaz na příčný řez systémem nazývaným diplomantkou "bioswale". V řezu nebyly dostatečně popsány konstrukční vrstvy tohoto odvodňovacího systému, aby bylo zřetelné zajištění jeho funkce. Dotaz číslo tři oponenta na variantní řešení a další možná řešení lokality byl dostatečně zodpovězen. Diplomantka odpověděla dostatečně na všechny dotazy oponenta. Diskuse k práci: Jaká je minimální šířka dělícího ostrůvku v místech přechodů pro chodce? Diplomantka odpověděla. Na základě čeho se posuzuje zda má být autobusová zastávka v zálivu a nebo ne? Diplomantka odpověděla dostatečně. Jak si představujete na větvi G obratiště? Diplomantka odpověděla dostatečně. Jak máte zajištěn rozhled na místech pro přecházení? Diplomantka odpověděla částečně. Byla vznesena námitka k příčným prahům v místě křižovatek. Dotaz na počet vyhrazených parkovacích stání navržených v práci. Diplomantka odpověděla dostatečně. Padla námitka k umístění zálivu autobusové zastávky v těsné blízkosti přechodu pro chodce. Práci bylo vyčteno, že není naznačeno budoucí využití okolních ploch komunikací. Z čeho vycházel počet parkovacích stání? Na základě čeho byl stanoven? Diplomantka odpověděla. Proč nejsou místo dopravních stínů fyzické ostrůvky? Diplomantka odpověděla na vznesený dotaz. Jakým způsobem jste vytvořila vizualizaci ve Vámi použitém softwaru? Diplomantka odpověděla na vznesený dotaz.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO