• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový mix hotelu Panon

Marketing Mix of the Hotel Panon

Thumbnail
View/Open
review_52690.html (3.519Kb)
final-thesis.pdf (1.715Mb)
Author
Burdová, Lucie
Advisor
Mráček, Pavel
Referee
Šebestová,, Zuzana
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu hotelu PANON, který nabízí ubytování na jihu Moravy ve městě Hodonín v kategorii *** v jednolůžkových, dvoulůžkových i třílůžkových pokojích. Výjimkou nejsou apartmány různých kategorií, stravovací služby a velké množství doplňkových služeb. Tato práce je zaměřena především na zefektivnění marketingového mixu daného hotelu, které by mělo hotelu zajistit nejen posílení stávajícího počtu hostů, ale především získání nových tuzemských i zahraničních hostů, které povede k růstu zisků hotelu PANON a posílení pozice na trhu cestovního ruchu.
 
This thesis focuses mainly on the analysis of marketing mix of hotel PANON, which offers accomodation in South Moravia in the town Hodonín in *** category in single, double and triple rooms as well as in apartments of different categories, catering services and a large number of additional services. The aim of this thesis is to make marketing mix of given hotel more efficient and thus ensure not only growth of existing number of guests, but also get new domestic and foreign guests, which will lead to growth of profit of the hotel PANON and strenghtening of its position in the tourism market.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix – produkt, cena, distribuce, propagace, pracovníci, kooperace, sestavování balíčků, programování, komunikační mix., Marketing, marketing mix – product, price, distribution, promotion, personnel, cooperation, drawing packages, programming, communication mix
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (místopředseda) Ing. Tamara Mazlová, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen)
Date of defence
2012-06-11
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/18484
Source
BURDOVÁ, L. Marketingový mix hotelu Panon [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Collections
  • 2012 [447]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV