Marketingový mix hotelu Panon
Marketing Mix of the Hotel Panon
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Šebestová,, ZuzanaGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu hotelu PANON, který nabízí ubytování na jihu Moravy ve městě Hodonín v kategorii *** v jednolůžkových, dvoulůžkových i třílůžkových pokojích. Výjimkou nejsou apartmány různých kategorií, stravovací služby a velké množství doplňkových služeb. Tato práce je zaměřena především na zefektivnění marketingového mixu daného hotelu, které by mělo hotelu zajistit nejen posílení stávajícího počtu hostů, ale především získání nových tuzemských i zahraničních hostů, které povede k růstu zisků hotelu PANON a posílení pozice na trhu cestovního ruchu. This thesis focuses mainly on the analysis of marketing mix of hotel PANON, which offers accomodation in South Moravia in the town Hodonín in *** category in single, double and triple rooms as well as in apartments of different categories, catering services and a large number of additional services. The aim of this thesis is to make marketing mix of given hotel more efficient and thus ensure not only growth of existing number of guests, but also get new domestic and foreign guests, which will lead to growth of profit of the hotel PANON and strenghtening of its position in the tourism market.
Keywords
Marketing, marketingový mix – produkt, cena, distribuce, propagace, pracovníci, kooperace, sestavování balíčků, programování, komunikační mix., Marketing, marketing mix – product, price, distribution, promotion, personnel, cooperation, drawing packages, programming, communication mixLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (místopředseda) Ing. Tamara Mazlová, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen)Date of defence
2012-06-11Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/18484Source
BURDOVÁ, L. Marketingový mix hotelu Panon [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.Collections
- 2012 [447]