• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová komunikace společnosti v oblasti prodeje nábytku

Marketing Communication of a Furniture Selling Company

Thumbnail
View/Open
review_52696.html (3.928Kb)
final-thesis.pdf (3.271Mb)
Author
Bartošová, Martina
Advisor
Mráček, Pavel
Referee
Volhejnová, Kristýna
Grade
E
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti IKEA Česká republika, s.r.o., konkrétně na obchodní dům v Brně. Teoretická část práce obsahuje poznatky z oblasti marketingového mixu se zaměřením na propagaci a nástroje komuni-kačního mixu. Následně je provedena analýza komunikačního mixu obchodního domu IKEA Brno a jeho nejvýznamnějšího konkurenta. Na základě poznatků vyplývajících z analytické části jsou vytvořeny návrhy na posílení propagace.
 
Diploma thesis is focused on marketing communication of IKEA Czech Republic, Ltd., particularly on a subdivision in Brno. The theoretical part consists of theory of market-ing mix with focus on propagation and marketing-mix tools. Furthermore, the analysis of communication mix of IKEA Brno and the most significant competitor is conducted. Based on the findings from the analytical part, the suggestions for propagation im-provement are constructed.
 
Keywords
Marketingový mix, marketingová komunikace, propagace, konkurence, analýza, rekla-ma, podpora prodeje, direct marketing, Marketing mix, marketing communication, promotion, competition, analysis, advertis-ing, sales promotion, direct marketing
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Jiří Beneš, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)
Date of defence
2012-06-06
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/18486
Source
BARTOŠOVÁ, M. Marketingová komunikace společnosti v oblasti prodeje nábytku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Collections
  • 2012 [447]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV