Marketingová komunikace společnosti v oblasti prodeje nábytku
Marketing Communication of a Furniture Selling Company
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Volhejnová, KristýnaGrade
EAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti IKEA Česká republika, s.r.o., konkrétně na obchodní dům v Brně. Teoretická část práce obsahuje poznatky z oblasti marketingového mixu se zaměřením na propagaci a nástroje komuni-kačního mixu. Následně je provedena analýza komunikačního mixu obchodního domu IKEA Brno a jeho nejvýznamnějšího konkurenta. Na základě poznatků vyplývajících z analytické části jsou vytvořeny návrhy na posílení propagace. Diploma thesis is focused on marketing communication of IKEA Czech Republic, Ltd., particularly on a subdivision in Brno. The theoretical part consists of theory of market-ing mix with focus on propagation and marketing-mix tools. Furthermore, the analysis of communication mix of IKEA Brno and the most significant competitor is conducted. Based on the findings from the analytical part, the suggestions for propagation im-provement are constructed.
Keywords
Marketingový mix, marketingová komunikace, propagace, konkurence, analýza, rekla-ma, podpora prodeje, direct marketing, Marketing mix, marketing communication, promotion, competition, analysis, advertis-ing, sales promotion, direct marketingLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Jiří Beneš, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)Date of defence
2012-06-06Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/18486Source
BARTOŠOVÁ, M. Marketingová komunikace společnosti v oblasti prodeje nábytku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.Collections
- 2012 [447]