Firemní internetové stránky a elektronický obchod
Company Internet Sites and E-Commerce
Abstract
Diplomová práce se zabývá jak kompletním návrhem a následnou integrací elektronického obchodu do webové prezentace, tak i celkovou optimalizací daného webu. Součástí práce je rozbor mnoha dílčích činností a postupů, které bylo nutno při realizaci projektu vykonat. Dokumentuje finanční stránku celého projektu a prezentuje návrhy propagace stránek v prostředí internetu. The master's thesis is focused on proposal and subsequent integration of e-shop into a web presentation and overall web optimalization. Furthermore the thesis includes characterization of many partial activities, which were necessary to perform during project realization. It records financial aspects of whole project and also presents suggestions on how to promote the web pages on the internet.
Keywords
WWW, webové stránky, elektronický obchod, SEO, optimalizace, propagace, e-commerce, WWW, web pages, e-shop, SEO, optimalization, promotion, e-commerceLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) Ing. Radim Roznos, FCCA (místopředseda) doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (člen) Ing. Pavel Svirák, Dr. (člen) Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen)Date of defence
2010-06-11Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/18695Source
ŠŤASTNÝ, J. Firemní internetové stránky a elektronický obchod [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Collections
- 2010 [435]