Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Graphics Intro 64kB Using OpenGL
Abstract
Bakalářská práce se zabývá vytvořením grafického intra s velikostí limitovanou 64kB pomocí OpenGL. Popisuje metody pro generování grafických objektů jako jsou textury a terén. Zabývá se částicovým systémem a celulárním automatem. This bachelor's thesis describes creating of graphics intro with limited size using OpenGL. It describes methods for generating graphical objects, such as textures and terrain. It deals with particle system and cellular automata.
Keywords
Grafické intro, OpenGL, 64kB, omezená velikost, generování šumu, vytváření textur, barevné přechody, zobrazení textu v OpenGL, výšková mapa, částicový systém, celulární automat, kalendář událostí, Graphics intro, OpenGL, 64kB, limited size, noise generation, texture generation, gradient, text in OpenGL, height map, particle system, cellular automata, calendar of eventsLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
doc. Ing. Jiří Kunovský, CSc. (předseda) prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartík, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen) doc. Ing. František Zbořil, Ph.D. (člen)Date of defence
2010-06-15Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázku oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C. Otázky u obhajoby: Jaká je složitost algoritmu pro generování šumu?Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/187407Source
MILET, T. Grafické intro 64kB s použitím OpenGL [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2010.Collections
- 2010 [347]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Programovatelné shadery v OpenGL
Radil, PřemekV dnešní době se OpenGL používá převážně pro tvorbu počítačových her, CAD programů, aplikací virtuální reality, leteckých simulací či vědeckotechnických vizualizací. Tato bakalářská práce se zabýva tvorbou shaderů v jazyce ... -
Photon tracing na GPU
Galacz, RomanTato práce se zabývá urychlováním metody photon mapping na grafické kartě. Jedná se o metodu výpočtu globálního osvětlení scény, jež hraničí s realismem. Samotný výpočet je časově poměrně náročný a jeho zrychlování je tedy ... -
Měření výkonnosti OpenGL
Rehorčík, PavolTato práce se zabývá teoretickou a praktickou stránkou tvorby testovací aplikace výkonu OpenGL se zaměřením na shadere. V teoretické části práce jsou jednotlivě popsány užity techniky a přincíp použití shaderů. Jádrem celé ...