• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2013
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2013
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pokročilá animace postav

Advanced Character Animation

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (3.015Mb)
review_79429.html (1.420Kb)
Author
Matýšek, Michal
Advisor
Kajan, Rudolf
Referee
Polok, Lukáš
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato práce popisuje moderní techniky animací postav v reálném čase a jejich praktickou implementaci v jazyce C++ s použitím knihoven DirectX a PhysX. První část textu se zabývá výkladem vybraných způsobů animace a je zaměřena především na techniky animace pomocí klíčových snímků, skeletální animaci, metodu morfing a ragdoll simulaci. Následuje popis použitých knihoven DirectX a PhysX a popis metody snímání pohybu postav s využitím softwaru iPi Desktop Motion Capture. Druhá část práce je zaměřena na konkrétní způsoby implementace popsaných animačních technik.
 
This thesis describes modern real-time character animation techniques and their implementation in C++ language using DirectX and PhysX libraries. The first part of the text deals with a presentation of selected animation principles and is focused mailny on key-frame animation, skeletal animation, morphing and ragdoll simulation. Then follows a description of used DirectX and PhysX libraries and description of motion capturing, using iPi Desktop Motion Capture software. The second part of this thesis is focused on particular ways of implementation of the described animation techniques.
 
Keywords
Animace postav, Skeletální animace, Animace pomocí klíčových snímků, Morfing, Ragdoll simulace, Snímání pohybu, Skinning, DirectX, PhysX, iPi Desktop Motion Capture, Character animation, Skeletal animatoin, Key frame animation, Morphing, Ragdoll simulation, Motion Capture, Skinning, DirectX, PhysX, iPi Desktop Motion Capture
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
prof. Dr. Ing. Pavel Zemčík (předseda) doc. Ing. Jiří Kunovský, CSc. (místopředseda) Ing. Zbyněk Křivka, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Martínek, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)
Date of defence
2013-06-11
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm A. Otázky u obhajoby: Bez otázek.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/187475
Source
MATÝŠEK, M. Pokročilá animace postav [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2013.
Collections
  • 2013 [354]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV