Implementace algoritmu Seamless Patches for GPU-Based Terrain Rendering

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá vykreslováním terénu s využitím moderního algoritmu pro adaptivní úroveň detailů. Popisuje dvě v současnosti nejpoužívanější grafická aplikační rozhraní a jejich high-level nadstavby a shrnuje princip a vlastnosti několika používaných level-of-detail algoritmů pro zobrazování terénu. Podrobněji pak popisuje implementaci algoritmu Seamless patches for GPU-based terrain rendering.
This master's thesis deals with terrain rendering using a modern algorithm for adaptive level of detail. It describes two currently most used graphical application interfaces and high-level libraries that use them and summarizes principles and features of several level-of-detail algorithms for terrain rendering. In more detail it then describes the implementation of Seamless patches for GPU-based terrain rendering algorithm.
Description
Citation
JOZEFOV, D. Implementace algoritmu Seamless Patches for GPU-Based Terrain Rendering [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Počítačová grafika a multimédia
Comittee
prof. Dr. Ing. Pavel Zemčík (předseda) doc. Dr. Ing. Jan Černocký (místopředseda) doc. Dr. Ing. Dušan Kolář (člen) doc. Mgr. Adam Rogalewicz, Ph.D. (člen) prof. RNDr. Josef Šlapal, CSc. (člen) prof. Ing. Miroslav Švéda, CSc. (člen)
Date of acceptance
2011-06-20
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm A Otázky u obhajoby: Bylo by možné použít daný algoritmus k reprezentaci povrchu celé planety? Co by bylo potřeba upravit?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO