Now showing items 1-7 of 7

  • Analýza rizik jako distribuovaný inteligentní systém 

    Orgoň, Vojtěch
    Tento text pojednává o použití multiagentového systému v analýze rizik. Po vysvětlení pojmů analýza rizik a multiagentový systém práce pojednává o návrhu a implementaci takového systému. Snahou je určit, zda a za jakých ...
  • Aplikace soft computing při hraní her 

    Pospíšil, Milan
    Tato práce se zabývá aplikací klasických metod umělé inteligence a metod soft computing při hraní her. Pokouší se tyto medoty aplikovat na programech pro hraní dámy a šachů a srovnává dosažené výsledky.
  • Applet pro hraní hry Go 

    Dosoudil, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou appletu v jazyce Java, umožňujícího hraní deskové hry Go pomocí počítače a také hru dvou hráčů přes Internet. Cílem práce však není vytvořit applet, který by pomocí vlastní inteligence ...
  • Demonstrace metod plánování 

    Dostál, Adam
    Projekt se zabývá demonstrací moderních plánovacích metod GraphPlan a SATPlan s důrazem na pochopení vnitřních procesů uvnitř jednotlivých algoritmů. Dále diskutuje možnost využití appletů jako doplňku k výkladu algoritmů ...
  • Grafické animace metod řešení úloh 

    Macek, Jiří
    Pro automatizované řešení problémů výpočetní technikou se používají různé implementace umělé inteligence. Tato práce se zabývá  některými typickými metodami, popisuje jejich vlastnosti, porovnává je a uvádí  možný způsob ...
  • Rozpoznávání registračních značek vozidel 

    Martinský, Ondrej
    Práce se zabývá možnostmi využití teoretických poznatků z oblasti umělé inteligence, strojového vidění a neuronových sítí pri konstrukci systémů pro automatické rozpoznávání evidenčních čísel vozidel. Do této problematiky ...
  • Řešení úloh s neurčitostí 

    Hrdý, Libor
    V dokumentu je popsána implementace logické-deskové hry Vrhcáby (anglicky Backgammon), hry pro dva hráče, přičemž jeden z hráčů je zastoupen počítačem. V dokumentu je rozvedena problematika programování grafického uživatelského ...