• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2010
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2010
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o. a návrhy opatření na zvýšení její úrovně

Customer Satisfaction Analysis at PROFIcomms Company s.r.o. and Recommendations for its Improvement

Thumbnail
View/Open
review_30529.html (5.257Kb)
final-thesis.pdf (3.986Mb)
Author
Dorociak, Petr
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Urban,, František
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o. a návrhy opatření na zvýšení její úrovně. Teoretická část je zaměřena na způsob výpočtu indexu spokojenosti a loajality zákazníka. Dále jsou v práci popsány metody získávání informací, které probíhá pomocí dotazníkového šetření. V praktické části práce je provedena analýza společnosti PROFIcomms s.r.o. a získané informace z dotazníků jsou podrobně vyhodnoceny. Na základě vyhodnocení jsou navržena opatření, změny a strategie na zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o.
 
Master’s thesis engages in the analysis of customer satisfaction at PROFIcomms Company s.r.o. and recommendations for its improvement. The theoretical part is focused on the method of calculating the customer satisfaction index and customer loyalty index. Then, there are described methods of receiving information, which is proceeded through questionnaire analysis. In the practical part, there is made an analysis of PROFIcomms Company s.r.o. and obtained information from the questionnaire is evaluated in detail. Based on the evaluation measures, changes and strategies to increase customer satisfaction at PROFIcomms Company s.r.o. are proposed.
 
Keywords
spokojenost zákazníků, dotazníkové šetření, návrhy na zlepšení, customer satisfaction, questionnaire analysis, recommendations for improvement
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) Ing. Petr Polák (místopředseda) doc. Ing. Jan Solař, CSc. (člen) Ing. Jiří Kříž, Ph.D. (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen)
Date of defence
2010-06-14
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/19029
Source
DOROCIAK, P. Analýza spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o. a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Collections
  • 2010 [437]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV