Analýza spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o. a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Customer Satisfaction Analysis at PROFIcomms Company s.r.o. and Recommendations for its Improvement
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Urban,, FrantišekGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o. a návrhy opatření na zvýšení její úrovně. Teoretická část je zaměřena na způsob výpočtu indexu spokojenosti a loajality zákazníka. Dále jsou v práci popsány metody získávání informací, které probíhá pomocí dotazníkového šetření. V praktické části práce je provedena analýza společnosti PROFIcomms s.r.o. a získané informace z dotazníků jsou podrobně vyhodnoceny. Na základě vyhodnocení jsou navržena opatření, změny a strategie na zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o. Master’s thesis engages in the analysis of customer satisfaction at PROFIcomms Company s.r.o. and recommendations for its improvement. The theoretical part is focused on the method of calculating the customer satisfaction index and customer loyalty index. Then, there are described methods of receiving information, which is proceeded through questionnaire analysis. In the practical part, there is made an analysis of PROFIcomms Company s.r.o. and obtained information from the questionnaire is evaluated in detail. Based on the evaluation measures, changes and strategies to increase customer satisfaction at PROFIcomms Company s.r.o. are proposed.
Keywords
spokojenost zákazníků, dotazníkové šetření, návrhy na zlepšení, customer satisfaction, questionnaire analysis, recommendations for improvementLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) Ing. Petr Polák (místopředseda) doc. Ing. Jan Solař, CSc. (člen) Ing. Jiří Kříž, Ph.D. (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen)Date of defence
2010-06-14Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/19029Source
DOROCIAK, P. Analýza spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o. a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Collections
- 2010 [437]