Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Analysis, Design and Implementaion of Company's E-commerce
Author
Advisor
Koch, MilošReferee
Rojková, MartinaGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem diplomové práce „Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti“ je analýza trhu internetových obchodů a zavedení nového řešení elektronického obchodu. První kapitola je věnována teorii, ve druhé kapitole popisuji charakteristické vlastnosti současných systému. Třetí kapitola se zabývá webovou použitelností, SEO optimalizací a implementací internetového obchodu do podniku. Notation The goal of the submitted diploma thesis “Analysis, Design and Implementaion of Company's E-commerce” is analyze market of e-commerce system's and installation of a new internet shop. First part is devoted to theory, in the second part I describe characteristic features of present systems. Third part is concerned with web usability, SEO optimization and implementation internet shop into company.
Keywords
Internetový obchod, Informační systém, Webová použitelnost, SEO optimalizace, E-commerce, Information system, Web usability, SEO optimizationLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) Ing. Dagmar Matějková (místopředseda) doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (člen) Ing. Eva Tomášková, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen)Date of defence
2010-06-15Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/19051Source
PŘÍVARA, T. Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Collections
- 2010 [435]