Prostor jako paradigma výuky

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury
Abstract
Fakulta architektúry ako celok nie je len obyčajným priestorom pre výuku študentov, je sama sebou vzorom a ukazuje svoje možnosti. Mala by využívať svoj potenciál a umožniť užívateľom na vlastnej koži pocítiť rôzne typy priestorov. Oproti ostatným je fakulta architektúry výnimočná práve v tom že má možnosť využiť vlastné priestory ako samotný vzor k výuke.
Faculty of architecture as one is not just a space for educating the students, it should show its opportunities. It shoul use its potential and allow the users to feel differet types of space on their own. In comparison with other faculties, this faculty is unique because it can use its own space as a paradigm of educating the students
Description
Citation
CINGEĽ, A. Prostor jako paradigma výuky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury. .
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Architektura
Comittee
doc. Ing. arch. Antonín Novák (předseda) Ing. arch. Pavel Nasadil (člen) Ing. arch. Regina Loukotová (člen) prof. Ing. arch. Monika Mitášová, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Petr Hlavsa, Ph.D. (člen) Ing. arch. Jiří Marek (člen)
Date of acceptance
Defence
prezentace práce - otázky z posudku oponenta - otázky z posudku ved. práce - otázky komise - horizontální a vertikální vazby - koncepční a strukturální řešení „v řezu“ - vztah budovy k okolí - meziprostory (využitelnost ploch x plochy komunikační) - zvolená geometrie - hiearchie prostorů - prostorová tuhost objektu - požární bezpečnost - konstrukční řešení střechy - zázemí budovy (hygienické)
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO