• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
Search 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • Search
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 890

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků s využitím IT/IS 

Němeček, Libor
Bakalářská práce se zabývá identifikací zákazníků MS Brněnky. Na základě provedeného marketingového výzkumu jsou určeny kategorie nákupních chovní jednotlivých zákazníků, zjištěny jejich potřeby a vnímání prodejny. Navržená ...
Thumbnail

Nástroj pro podporu volby optimální strategie firmy 

Adamec, Jaroslav
Práce se zabývá teoretickými východisky pro seznámení se s produktem, firmou, konkurencí a strategiemi. Srovnává hmotné a nehmotné produkty a zkoumá vlastnosti informačního zboží. Zabývá se zákonitostmi strategického řízení ...
Thumbnail

Návrh marketingového plánu 

Rosická, Markéta
Tato bakalářská práce popisuje současný stav marketingového plánu společnosti Shine&Shine a vizi nového plánu k rozšíření řady svých produktů a expanzi značky do zahraničí. První část je zaměřena na teoretické hledisko ...
Thumbnail

Vstup stavebního podniku na nový trh 

Šuster, Richard
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti Realstav Čachtice s.r.o., která se zabývá realizací vnitřních a vnějších omítek, tepelněizolačních systémů, povrchových úprav fasád a potěrů. Cílem ...
Thumbnail

Podnikatelský záměr 

Blažková, Klára
Obsahem této bakalářské práce je definice, popis a následné vypracování podnikatelského záměru zaměřeného na poskytování účetních služeb na základě výpisu živnostenského oprávnění. V teoretické části jsou uvedeny základní ...
Thumbnail

Marketingové strategie při prodeji nemovitostí 

Langerová, Tereza
Tato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu marketingových strategií s přihlédnutím ke komunikaci na českém realitním trhu, se zacílením na oblast města Prostějov a jeho okolí. Zabývá se zmapováním a popisem problematiky ...
Thumbnail

Řízení rizik 

Hanko, Libor
Předmětem této bakalářské práce, bylo vypracování řízení rizik pro firmu z oboru stavebnictví. Teoretická část je zaměřená na obecné údaje o stavebnictví, marketingu, rozdělení rizik a také o možnostech řízení rizik. V ...
Thumbnail

Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku 

Mór, Kryštof
Hlavním cílem bakalářské práce je teoreticky popsat strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku a následně tyto získané poznatky z části teoretické, aplikovat v části praktické, při tvorbě marketingového plánu ...
Thumbnail

Aplikace marketingového mixu ve veřejné správě 

Lunterová, Sára
Bakalárska práca je zameraná na marketing, nástroje marketingového mixu a jeho interpretáciu v rámci verejnej správy. Teoretická časť sa zaoberá pojmami ako marketing, marketingový mix, verejná správa a marketingový výskum. ...
Thumbnail

Nástroj pro podporu volby optimální strategie firmy 

Štěpánek, Ivo
Tato práce se zabývá volbou optimální strategie firmy. V teoretické části práce je rozebrána problematika hmotného a nehmotného produktu, marketingu a především strategického řízení s důrazem na volbu optimální strategie ...
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 89
  • »

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAlbrechtová, Monika (3)Adamjaková, Monika (2)Babáčková, Lucie (2)Bartolšic, Roman (2)Benešová, Eliška (2)Bližňáková, Nela (2)Bonomová, Nella (2)Bumbálek, Michal (2)Daniel, Petr (2)Denev, Patrik (2)... View MoreSubject
marketingový mix (890)
marketing mix (851)SWOT analýza (339)SWOT analysis (334)Marketing (308)marketing (250)komunikační mix (196)communication mix (176)propagace (139)promotion (138)... View More

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV