• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
Search 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • Search
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 60

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu 

Lhota, Jiří
Tato práce je zaměřená na aplikování marketingových analýz při posuzování stavebního projektu z investorského hlediska. Cílem této práce je aplikovat vybrané marketingové analýzy na konkrétním případě z praxe a ukázat ...
Thumbnail

Rizika online marketingových komunikací ve vybrané společnosti 

Uherková, Veronika
Cílem diplomové práce je zjistit, zanalyzovat a poté vyhodnotit všechna možná rizika týkající se online marketingové komunikace společnosti Forky’s. V teoretické části se práce zabývá základními pojmy marketingu, vysvětlením ...
Thumbnail

Návrh marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o. 

Jeřábková, Martina
Diplomová práce se zabývá sestavením návrhu marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o. Pardubice. Analyzuje současnou situaci a navrhuje opatření k dosažení stanovených marketingových cílů.
Thumbnail

Rozvoj obchodních aktivit vybrané reklamní společnosti 

Blahová, Veronika
Diplomová práca sa zameriava na rozšírenie obchodných aktivít reklamnej spoločnosti Afinita, s. r. o., ktorá sa špecializuje na potlač a výrobu reklamných predmetov. Hlavným cieľom spoločnosti je rozvoj obchodných aktivít, ...
Thumbnail

Řízení rizik ve službách: založení malé kavárny 

Dostál, Jakub
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem na založení malé kavárny. Na základě vypracování kritické analýzy rizik, marketingového výzkumu, analýzy trhu a analýzy trhu pomocí dotazníku má tato práce za úkol ...
Thumbnail

Marketingový mix společnosti REEX, spol. s r.o. 

Jiříková, Iva
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu rozvoje marketingových aktivit společnosti REEX, spol. s r.o. Tato firma se zabývá tvorbou reklamy a komunikačních kampaní. Teoretická část práce se zaměřuje především na marketingový ...
Thumbnail

Návrh komunikačního mixu podniku 

Machala, Jan
Diplomová práce se zabývá vytvořením komunikačního mixu podniku a je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Obsah teoretické části slouží jako podklad ke zpracování analytické části, kde jsou provedeny ...
Thumbnail

Podnikatelský záměr - založení obchodu 

Křípal, Vladimír
Bakalářská práce se zabývá vypracováním reálného podnikatelského plánu pro založení obchodu se sportovním zbožím ve Velkém Meziříčí. V teoretické části práce jsou shrnuty poznatky, týkající se témat podnikatelského plánu ...
Thumbnail

Podnikatelský plán pro firmu Duscholux v ČR a SR 

Bábor, Tomáš
Bakalářská práce se zabývá podnikatelským plánováním firmy Duscholux, jeho popisem, sestavením a logickým uspořádáním. Zároveň se tato práce stane pomocným vodítkem budoucích činností obchodního zástupce působícího na ...
Thumbnail

Podnikatelský záměr 

Čechová, Jitka
Tato diplomová práce směřuje k vypracování podnikatelského plánu na založení vzdělávacího centra, které má formou skupinových kurzů pomoci tam, kde školní výuka nestačí. V úvodní části jsou rozebrána teoretická východiska, ...
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 6
  • »

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorBábor, Tomáš (2)Kulhánek, Jan (2)Vytlačil, Michal (2)Barva, Jiří (1)Blahová, Veronika (1)Bruštík, Michal (1)Chmelař, René (1)Dostál, Jakub (1)Drahozal, Marek (1)Feňo, Tomáš (1)... View MoreSubject
analýza (60)
marketing (60)
analysis (56)marketing mix (17)marketingový mix (17)reklama (12)competition (10)konkurence (10)strategie (10)strategy (10)... View More

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV