• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
Search 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • Search
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 10

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Návrh marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o. 

Jeřábková, Martina
Diplomová práce se zabývá sestavením návrhu marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o. Pardubice. Analyzuje současnou situaci a navrhuje opatření k dosažení stanovených marketingových cílů.
Thumbnail

Podnikatelský záměr 

Čechová, Jitka
Tato diplomová práce směřuje k vypracování podnikatelského plánu na založení vzdělávacího centra, které má formou skupinových kurzů pomoci tam, kde školní výuka nestačí. V úvodní části jsou rozebrána teoretická východiska, ...
Thumbnail

Marketingový plán pro vybranou společnost 

Večeřová, Aneta
Cílem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro Body Diamond fitness. V teoretické části bude marketing popisován ze soustavy poznatků a nezbytných informací pro sestavení marketingového plánu. Analytická ...
Thumbnail

Návrh zavedení nového produktu na trh 

Kovářová, Veronika
Předmětem bakalářské práce „Návrh zavedení nového produktu na trh“ je analýza uvedení nového typu kupónu Unišek + společnosti Le Cheque Dejeuner, s.r.o. na domácí trh. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části bude ...
Thumbnail

Návrh na zlepšení obchodní strategie firmy 

Hošek, Jiří
Předmětem této diplomové práce je analyzovat současnou obchodní strategii firmy JANTA s.r.o. a provést její optimalizaci, která povede ke zlepšení obchodní strategie firmy. Práce obsahuje teoretická východiska, analýzu ...
Thumbnail

Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti 

Novosadová, Natálie
Stěžejním obsahem bakalářské práce je popis teoretických východisek z oblasti B2B marketingu a tyto poznatky aplikovat na příkladu marketingových procesů v konkrétní firmě. Záměrem práce je zhodnotit současný stav a navrhnout ...
Thumbnail

Analýza marketingových aktivit a návrh na jejich změnu ve vybraném podniku 

Němcová, Marie
Cílem diplomové práce je provést marketingové analýzy společnosti WELLE J.N.K. s.r.o. a následně navrhnout změny v marketingové komunikační strategii a tím zajistit další rozvoj firmy. Důraz byl kladen na analýzu současného ...
Thumbnail

Návrh komunikačního mixu ve vybrané společnosti 

Sedlák, Emil
Cílem této bakalářské práce na téma návrh komunikačního mixu vybrané společnosti je zanalyzovat současný stav společnosti RICHARD MOTORS, s.r.o. a navrhnout nové možnosti komunikačního mixu. Práce je rozdělena na několik ...
Thumbnail

Návrh marketingového mixu pro společnost STAMPI MOBIL, s.r.o. 

Smeták, Daniel
Předmětem této bakalářské práce je marketingový mix společnosti STAMPI MOBIL s.r.o. Práce se zaměřuje na analýzu současného stavu podniku a jeho zhodnocení. Návrhová část této práce se zabývá konkrétními návrhy na zlepšení ...
Thumbnail

Návrh komunikačního mixu podniku 

Vašíček, Zdeněk
Cílem bakalářské práce je návrh komunikačního mixu pro restauraci La Patas. Práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá základní znalostí marketingu, komunikačního mixu a marketingového ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorHošek, Jiří (1)Jeřábková, Martina (1)Kovářová, Veronika (1)Novosadová, Natálie (1)Němcová, Marie (1)Sedlák, Emil (1)Smeták, Daniel (1)Vašíček, Zdeněk (1)Večeřová, Aneta (1)Čechová, Jitka (1)Subjectanalysis (10)
analýza (10)
konkurence (10)
marketing (10)
competition (8)company (3)distribution (3)marketing mix (3)marketingový mix (3)zákazník (3)... View More

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV