On-line marketingová komunikace

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na online marketingovou komunikaci módní značky Sledgehammer. Práce seznamuje se současnou strukturou komunikačního mixu a online marketingové komunikace a na základě provedených analýz a vlastního průzkumu navrhuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení komunikace značky s veřejností.
The master’s thesis focuses on the online marketing communication of the fashion brand Sledgehammer. The thesis acquaints with the current structure of the communication mix and online marketing communication and, based on performed analyses and its own research, suggests appropriate suggestions to improve the communication of Sledgehammer with the public.
Description
Citation
MIROŠOVÁ, L. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
bez specializace
Comittee
prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Poláček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2020-07-09
Defence
Otázka vedoucího práce: Který z uvedených návrhů považujete za klíčový a proč? - Odpovězeno Otázka oponenta práce: Autorka zmiňuje získávání kvalitních interních a externích odkazů. Dokáže autorka stanovit, na základě čeho je definována kvalita externích odkazů? - Odpovězeno Doc. Meluzín: Jaké byly dopady pro firmu v rámci COVID? - Odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO