Návrh zlepšení internetového marketingu pro vybranou B2B společnost
Internet Marketing Improvements Suggestion for Specific B2B Company
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Maštera, FrantišekGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a vyhodnocení aktuálního stavu nástrojů internetového marketingu vybrané mezinárodní společnosti a vytvoření návrhů na jejich zlepšení. Společnost má několik poboček v Evropě, Asii, Severní a Jižní Americe a poskytuje B2B služby v odvětví Language Service Providers (LSP). The focus of this thesis is the analysis and evaluation of the marketing tools that are currently being used by a specific international company and a proposal for improving the efficiency of their methods. The company has a few branches in Europe, Asia, North and South America and provides B2B services in the Language Service Provider (LSP) industry.
Keywords
marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, internetový marketing, SEO, marketing, marketing mix, marketing communication, internet marketing, SEOLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (místopředseda) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen) Ing. Jan Pěta, Ph.D. (člen) Ing. Kateřina Fojtů, Ph.D. (člen)Date of defence
2020-07-09Process of defence
Otázky vedoucího práce: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno doc. Brychta: Definujte video blogging ? - odpovězeno doc. Brychta: Jak jste stanovila výnosy spojené s realizovanými opatřeními ? - částečně odpovězeno Ing. Bočková: odměny navržené v tabulce 45 jsou kalkulovány jako hrubé ? - částečně odpovězeno Ing. Bočková: Jaká je výše odvodů z mezd v Rakousku a Ruské federaci, pokud je tabulka z těchto trhů ? - částečně odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/191358Source
ROSHCHINA, P. Návrh zlepšení internetového marketingu pro vybranou B2B společnost [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.Collections
- 2020 [357]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...