• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh zlepšení internetového marketingu pro vybranou B2B společnost

Internet Marketing Improvements Suggestion for Specific B2B Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (3.435Mb)
review_126203.html (7.464Kb)
Author
Roshchina, Polina
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Maštera, František
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a vyhodnocení aktuálního stavu nástrojů internetového marketingu vybrané mezinárodní společnosti a vytvoření návrhů na jejich zlepšení. Společnost má několik poboček v Evropě, Asii, Severní a Jižní Americe a poskytuje B2B služby v odvětví Language Service Providers (LSP).
 
The focus of this thesis is the analysis and evaluation of the marketing tools that are currently being used by a specific international company and a proposal for improving the efficiency of their methods. The company has a few branches in Europe, Asia, North and South America and provides B2B services in the Language Service Provider (LSP) industry.
 
Keywords
marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, internetový marketing, SEO, marketing, marketing mix, marketing communication, internet marketing, SEO
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (místopředseda) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen) Ing. Jan Pěta, Ph.D. (člen) Ing. Kateřina Fojtů, Ph.D. (člen)
Date of defence
2020-07-09
Process of defence
Otázky vedoucího práce: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno doc. Brychta: Definujte video blogging ? - odpovězeno doc. Brychta: Jak jste stanovila výnosy spojené s realizovanými opatřeními ? - částečně odpovězeno Ing. Bočková: odměny navržené v tabulce 45 jsou kalkulovány jako hrubé ? - částečně odpovězeno Ing. Bočková: Jaká je výše odvodů z mezd v Rakousku a Ruské federaci, pokud je tabulka z těchto trhů ? - částečně odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/191358
Source
ROSHCHINA, P. Návrh zlepšení internetového marketingu pro vybranou B2B společnost [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Collections
  • 2020 [357]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. 

    Bartáková, Kateřina
    Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ...
  • Elektronický obchod a jeho marketing 

    Musilová, Veronika
    Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV