Návrh mezinárodní marketingové strategie vybraných událostí pro vybranou příspěvkovou organizaci města Brna
International Marketing Strategy Proposal of Selected Events for Selected Contributory Organization of the City of Brno
Author
Advisor
Chlebovský, VítReferee
Moserová, VeronikaGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraných událostí pro příspěvkovou organizaci TIC BRNO a poskytuje tak doporučení pro danou organizaci. První část práce popisuje jednotlivé cíle práce. Teoretická část v krátkosti nastíní základní terminologie, nezbytné pro porozumění tématu. Kapitola je věnována problematice marketingu, mezinárodního marketingu, marketingové strategie a marketingu destinace. Převážnou část tvoří digitální marketing, sociální marketing a marketingový mix. V analytické části práce je rozebrán současný stav zkoumané příspěvkové organizace a vybraných událostí. Praktická část obsahuje především interpretaci návrhu marketingové strategie pro zviditelnění vybraných událostí v zahraničí, a tedy přilákání nových zahraničních turistů. This thesis deals with the proposed marketing strategy of selected events for the contributory organization, TIC BRNO and provides recommendations for the organization. The first section describes the individual goals of the work. The theoretical section briefly outlines the basic terminology necessary for understanding the topic. This section is devoted to marketing, international marketing, marketing strategy and destination marketing. The majority of the theoretical section concentrates on digital marketing, social marketing and marketing mix. The analytical section analyzes the current state of the contributory organization and selected events. The practical section mainly contains the interpretation of the marketing strategy proposal for the visibility of selected events abroad in order to attract new foreign tourists.
Keywords
marketing, mezinárodní marketing, marketingová strategie, marketing destinace, marketingový mix, TIC Brno, Brněnské Vánoce, Open House Brno, Gourmet Brno, marketing, international marketing, marketing strategy, destination marketing, marketing mix, TIC Brno, Brno Christmas, Open House Brno, Gourmet BrnoLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (místopředseda) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (člen)Date of defence
2020-07-09Process of defence
otázka vedoucího práce - odpovězeno otázka oponentky práce - odpovězeno doc. Doskočil - Proč je silnou stránkou rozvoj gastroscény? Nejedná se spíše o příležitost? - odpovězeno doc. Doskočil - V práci máte uvedenou analýzu rizik. Jedná se opravdu ve všech případech o rizika? - částečně odpovězeno Ing. Kaňovská - Konzultovala jste Vaše návrhy se zástupci města Brna? Jak reagovali na jednotlivé návrhy? - odpovězeno Ing. Kruntorádová - Jak je definovaná strategie v souvislosti názvem diplomové práce? - odpovězeno Ing. Kruntorádová - Kde v návrhové části diplomové práce je možné nalézt novou (případně zlepšení stávající) strategii? - částečně odpovězeno Ing. Kruntorádová - Jak má město Brno definovanou mezinárodní marketingovou strategii? - odpovězeno Ing. Kruntorádová uvedla připomínku k návrhové části, ve které není uvedena nová marketingová strategie, případně upravena (zlepšena) stávající strategie.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/191359Source
TATAROVÁ, B. Návrh mezinárodní marketingové strategie vybraných událostí pro vybranou příspěvkovou organizaci města Brna [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.Collections
- 2020 [367]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...