Komunikační mix společnosti při vstupu na zahraniční trh
Communication Mix of the Company for Entering the Foreign Market
Author
Advisor
Chlebovský, VítReferee
Janča, TomášGrade
BAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/191361Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/191361
http://hdl.handle.net/11012/191361
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce je zamerena na komunikacni mix výrobce a prodejce skleněných a dekoračních výrobků Royal Crystal, s.r.o. při vstupu na zahraniční trh prostřednictvím internetového obchodu. Podnik byl založen v roce 2011.Tato společnost patří mezi největší výrobce skla na území České republiky. Prace popisuje komunikacni prvky, ktere budou slouzit k co nejefektivnější komunikaci tohoto obchodu na zahraničním trhu. This Diploma thesis is focused on the communication mix of a manufacturer and a seller of glass products and decorations named Royal Crystal, s.r.o. during its expansion into the global market through an online shop. This company was founded in 2011 and belongs among the largest glass manufacturers in the Czech Republic. This thesis describes elements of communication, that will help to increase the efficiency of communication of this company in the global market.
Keywords
komunikacni mix, podpora prodeje, online marketing, reklama, komunikace, socialni site, e-shop, communication mix, sales promotion, online marketing, advertisement, communication, social networks, e-shopLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (místopředseda) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen) Ing. Jan Pěta, Ph.D. (člen) Ing. Kateřina Fojtů, Ph.D. (člen)Date of defence
2020-07-09Process of defence
Otázky vedoucího práce: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno Ing. Bočková: Na jakou cílovou skupinu na německém trhu se chcete zaměřit ? - odpovězeno Ing. Bočková: Podle jakých kritérií jste vybíral zahraniční trh, na který společnost vstoupí? - odpovězeno Ing. Pěta: Proč na akci Octorberfest propagujete sklenice na víno, vázy atd, ? - odpovězeno Ing. Pěta: Jaká je zisková marže společnosti? Dle údajů v práci totiž téměř neexistuje ? - částečně odpovězeno Ing. Pěta: Jak je makroekonomicky definována zaměstnanost ? - odpovězeno Ing. Pěta: Z jakého důvodu je vývoj tržeb(str. 74) klesající ? - částečně odpovězeno Ing. Fojtů: Je společnost z finančního hlediska schopna vstoupit na nový trh ? - odpovězeno Připomínka doc. Brychta: V tabulkách a grafech chybí uvedení jednotek.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/191361Source
KOLLÁR, R. Komunikační mix společnosti při vstupu na zahraniční trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.Collections
- 2020 [357]